Ηλεκτρονικό Τσιγάρο: Σημαντικές αλλαγές για το χώρο της διαφήμισης στην Αγγλία
Σημαντικές είναι οι αλλαγές στο χώρο της διαφήμισης στη Βρετανία, καθώς μόλις πριν από μερικές ημέρες η ειδική αρχή εποπτείας διαφημιστικών πρακτικών της χώρας (CAP) με νέα της εγκύκλιο επιτρέπει τη διαφήμιση ηλεκτρονικών τσιγάρων, αρχής γενομένης από τις 10 Νοεμβρίου και για διάρκεια ενός έτους.
Η αναλυτική οδηγία της ρυθμιστικής αρχής αναφέρει ότι οι διαφημίσεις δεν πρέπει να στοχεύουν ανήλικους ή μη καπνιστές και δεν πρέπει να εμφανίζουν τις θετικές ιδιότητες του ατμίσματος. Η αρχή συνεχίζει να απαγορεύει τη διαφήμιση του παραδοσιακού τσιγάρου καθολικά, αλλά την ίδια ώρα με την εν λόγω εγκύκλιο ασφαλώς και τα δεδομένα αλλάζουν σημαντικά στο διαφημιστικό ορίζοντα στο μεγάλο Νησί της Ευρώπης.
Τη στιγμή που στη χώρα μας απουσιάζει πλήρως το νομοθετικό πλαίσιο και απαγορεύεται η διαφήμιση προϊόντων ηλεκτρονικού τσιγάρου, που σύμφωνα με ιατρικές έρευνες κατά τα άλλα είναι λιγότερο βλαπτικά σε σχέση με τα τσιγάρα καπνού, στη Βρετανία το …τοπίο αναφορικά με το θέμα αυτό αλλάζει σημαντικά.