Πλήρωσαν 125 ευρώ πρόστιμο για κακή κριτική σε εταιρεία
Το ξενοδοχείο Broadway του Μπλάκπουλ έχει μετατραπεί στο θέμα της ημέρας για την τουριστική βιομηχανία της Βρετανίας, αφού ένα ζευγάρι Βρετανών κατήγγειλε ότι οι ιδιοκτήτες του χρέωσαν την πιστωτική τους κάρτα επειδή έγραψε μια αρνητική κριτική σε ιστότοπο αξιολόγησης ταξιδιωτικών υπηρεσιών.
Ο Τόνι Τζένκινσον και η σύζυγός του Τζαν διαπίστωσαν ότι στην πιστωτική τους κάρτα χρεώθηκε το ποσό των 100 λιρών αφού περιέγραψαν το ξενοδοχείο τριών αστέρων στο παραθαλάσσιο θέρετρο της βόρειας Αγγλίας ως "μια σάπια, βρομερή καλύβα".
Το ζευγάρι προσπαθεί να πάρει πίσω τα χρήματά του μέσω μιας υπηρεσίας προστασίας των καταναλωτών, υποστηρίζοντας ότι η χρέωση είναι παράνομη.
Το Broadway πάντως, το οποίο δεν απαντούσε στα τηλέφωνα σήμερα (19/11), προειδοποιεί τους επίδοξους πελάτες του ότι θα τους χρεώσει αν γράψουν "οποιαδήποτε κακή κριτική σε οποιονδήποτε ιστότοπο".
Οι Τζένκινσον δεν είναι οι μόνοι που απογοητεύτηκαν από τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο. Άλλες αναρτήσεις αναφέρουν ότι το ταξιδιωτικό πρακτορείο δικαίως κατατάσσει το Broadway στην 858ή θέση, μεταξύ των 894 ξενοδοχειακών μονάδων και πανσιόν όπου θα μπορούσε να διαμείνει κανείς στο Μπλάκπουλ.
Την περασμένη εβδομάδα μια γυναίκα, η Άλισον, έγραψε στον ιστότοπο ότι το ξενοδοχείο ήταν "βρόμικο, τα δωμάτια δεν καθαρίζονταν επαρκώς, το καζανάκι και το ντους δεν λειτουργούσαν".
Μια άλλη γυναίκα όμως, η Ελίζαμπεθ, που έμεινε εκεί πέρσι, περιέγραψε το Broadway Hotel ως "θαυμάσιο" και υπενθύμισε στους υπόλοιπους ότι θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι πρόκειται για "οικονομικό ξενοδοχείο".