Παιχνιδο-οπλοκατοχή και αχρησία
Δυο αστυνομικοί τρέχουν στο σημείο, που ακούγονται πυροβολισμοί. Βλέπουν τους υπόπτους αλλά... δεν τους ακινητοποιούν. Είναι δυο μικρά αγόρια. Δεν πυροβολούν. Μόνο τα παρατηρούν και ξεσπούν σε γέλια.
«Είναι σαν αληθινό», λέει ο ένας αστυνομικός και περιεργάζεται το ψεύτικο όπλο των παιδιών.
Κάπως έτσι έβγαινε στον αέρα διαφήμιση του 1967 στις Ηνωμένες Πολιτείες, για το Sound-O-Power M-16, μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Marx Toys για τα Χριστούγεννα εκείνης της χρονιάς.
Σήμερα βέβαια, η αμερικανική εταιρεία παιχνιδιών δεν θα τολμούσε να διαφημίσει παιχνίδι - όπλο, επικαλούμενη ότι μοιάζει με αληθινό. Επιπλέον, έρευνες εκτιμούν ότι οι πωλήσεις ψεύτικων όπλων έχουν φθάσει σε σημείο καμπής και για λόγους ασφαλείας, δεν υπάρχει περιθώριο προώθησής τους.
Σε ορισμένες περιοχές των ΗΠΑ, η ιδέα της αγοράς ενός ψεύτικου όπλου ως δώρο σε ένα παιδί ισοδυναμεί με το να του αγοράσεις σύριγγα με ηρωίνη. Το περιστατικό στο Κλίβελαντ τον περασμένο μήνα, όταν αστυνομικός πυροβόλησε 12χρονο που κρατούσε... όπλο το οποίο έμοιαζε με αληθινό, δεν αφήνει πολλά περιθώρια για αστεία.
K.TZ.
(Πηγή: Washington Post)