Σάλος: Αποκαλύφθηκε το αηδιαστικό μυστικό πασίγνωστης πίτσας και είναι σοκαριστικό!
Αν αντέχατε βέβαια την αηδιαστική αποκάλυψη που την κάνει τόσο νόστιμη!
Η πασίγνωστη λοιπόν αλυσίδα «Papa John's» αποκάλυψε το μυστικό που την κάνει τόσο δημοφιλή, ή τουλάχιστον ένα από τα μυστικά. Μόνο που έτυχε αυτό να είναι και ένα από τα πιο αηδιαστικά!
Με μότο «Better Ingredients. Better Pizza. Papa John's», δηλαδή «Καλύτερα συστατικά. Καλύτερη πίτσα», η Papa John αποφάσισε να προσφέρει το κάτι παραπάνω από τους ανταγωνιστές της.
Όπως εκμυστηρεύτηκε λοιπόν ο ιδρυτής και CEO της αλυσίδας, John Schnatter, σε συνέντευξή του στον Business Insider, η επιτυχία της Papa John's, από το 1984 που ξεκίνησε τη λειτουργία της οφείλεται στα καλά προϊόντα της.
Και ένα από αυτά είναι το λουκάνικο που χρησιμοποιεί… Από τι ωστόσο κατασκευάζεται; Από… πρόσωπο αγελάδας!
Είναι κοινό μυστικό πάντως ότι τα λουκάνικα φτιάχνονται συνήθως από κρέατα κεφαλιών γουρουνιών και αγελάδων, ενώ μέσα σε αυτά υπάρχουν συνήθως αυτιά και μάγουλα, με αρκετούς να προσθέτουν και κοτόπουλο.
Όμως η Papa John's ήθελε το καλύτερο για τους πελάτες της, χρησιμοποιώντας μόνο το κρέας από το πρόσωπο των ζώων!
«Θέλω να μπορώ να τρώω και εγώ και τα παιδιά μου», αναφέρει ο Schnatter, ο οποίος τον Οκτώβριο απέσυρε από τους καταλόγους 14 προϊόντα για να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την ποιότητα…
Η Papa John's Pizza ιδρύθηκε το 1984, όταν ο John Schnatter έχοντας δουλέψει σε διάφορα μαγαζιά ως παρασκευαστής πίτσας, αποφάσισε να πουλήσει το αυτοκίνητό του (ένα Z28 Camaro του 1972) για να αγοράσει μεταχειρισμένο εξοπλισμό αξίας 1600 δολαρίων. Έτσι, χρησιμοποιώντας την αποθήκη από την ταβέρνα του πατέρα του, ξεκίνησε να πουλάει τις πίτσες του. Ο ίδιος θεωρούσε ότι το πιο σημαντικό ήταν η ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή της πίτσας να είναι η καλύτερη δυνατή. Εκτός όμως από αυτό, εκείνο που τον έκανε να ξεχωρίσει ήταν η δυνατότητα για delivery. Όπως αναφέρεται και στην ιστοσελίδα της εταιρείας, «ένιωθε ότι κάτι έλλειπε από τις μεγάλες αλυσίδες πίτσας - μία εξαιρετικής ποιότητας πίτσα η οποία να παραδίδεται απευθείας στην πόρτα του πελάτη».
Η Papa John's Pizza αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη αλυσίδα εστιατορίων πίτσας στις Η.Π.Α. (μετά την Pizza Hut και την Domino's Pizza). Τον Σεπτέμβριο του 2012 έφτασε τα 4000 υποκαταστήματα, ανοίγοντας το 4000στο εστιατόριο στη Νέα Υόρκη, κοντά στο New Hyde Park. Για να γιορτάσει την επιτυχία αυτή, ο Schnatter, πρόσφερε δωρεάν εκείνη τη μέρα 4000 πίτσες σε διάφορα σημεία της Νέας Υόρκης. Η εταιρία σήμερα φτάνει σχεδόν τα 4200 υποκαταστήματα, περισσότερα από τα μισά των οποίων βρίσκονται στις Η.Π.Α. και τα υπόλοιπα σε 32 χώρες διεθνώς.
Και μια ενδιαφέρουσα ιστορία
Το καλοκαίρι του 2009, μετά από 25 χρόνια, ο John Schnatter ξαναβρήκε το αμάξι που είχε αναγκαστεί να πουλήσει για να ξεκινήσει την επιχείρησή του. Για να το βρει οργάνωσε μία έρευνα σε διάφορες πόλεις του Kentucky, δημοσιοποιώντας ταυτόχρονα το γεγονός σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα. Μάλιστα, σε όποιον έβρισκε το Chevrolet Camaro του '72 που είχε όταν ήταν νεαρός, και παρείχε επαρκείς αποδείξεις γι' αυτό, θα έπαιρνε αμοιβή αξίας 25 χιλιάδων δολαρίων, η οποία στη συνέχεια αυξήθηκε σε 250.000 δολάρια!
Τελικά το αυτοκίνητο βρέθηκε, καθώς ένας αναγνώστης του blog Jalopnik, στο οποίο δημοσιοποιήθηκε το γεγονός, εντόπισε τον ιδιοκτήτη και επικοινώνησε με τον Schnatter. Ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, Jeff Robbinson, παρέδωσε στον Schnatter το αυτοκίνητο και εκείνος ως αντάλλαγμα του έδωσε 250.000 δολάρια. Για να γιορτάσει αυτή την επανασύνδεση, εκείνη την ημέρα η εταιρεία έδινε μία δωρεάν πίτσα σε όλους τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων Chevrolet Camaro, δίνοντας συνολικά 35.847 πίτσες!
Ένα ζευγάρι από το Kentucky, οι Slones, ήταν οι πρώην ιδιοκτήτες του Camaro και ήταν εκείνοι που εντόπισαν τον J. Robbinson ειδοποιώντας τον Schnatter. Έτσι, όταν ο τελευταίος έδωσε το χρηματικό ποσό στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, το ζευγάρι θεωρώντας ότι αδικήθηκαν, καθώς ήταν αυτοί που ειδοποίησαν τον Schnatter, απαίτησαν λεφτά λέγοντας πως θα έπρεπε να είναι εκείνοι οι νικητές του διαγωνισμού. Ο Schnatter φυσικά αρνήθηκε δηλώνοντας ότι οι κανόνες ήταν ξεκάθαροι και νικητής ήταν ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου…
Το ζευγάρι κινήθηκε νομικά, απειλώντας με μηνύσεις την εταιρεία, η οποία τους πρόσφερε κατόπιν 25.000 ως έπαθλο για τη βοήθεια τους στην εύρεση του αυτοκινήτου, αλλά και για να μην συνεχίσουν τη διαδικασία της μήνυσης, παρόλο που ακόμα δεν πίστευαν ότι το ζευγάρι όντως δικαιούνταν τα χρήματα. Εκείνοι δεν δέχτηκαν τα χρήματα λέγοντας πώς ήταν άδικο να μην πάρουν τις 250.000 και να προσπαθούν να τους βολέψουν με λιγότερα. Λίγες μέρες αργότερα, ήταν η σειρά της εταιρείας να υποβάλει μήνυση προς τους Slones για απάτη και δυσφήμηση…