Γερμανικές εκλογές: Το προφίλ των ψηψοφόρων που έδωσαν τελικά τη νίκη στη Μέρκελ
Το προφίλ των ψηφοφόρων εκείνων που τελικά έδωσαν τη νίκη στην Άνγκελα Μέρκελ, σκιαγραφούν οι αναλυτές, σύμφωνα με τα έως τώρα στοιχεία από την εκλογική αναμέτρηση.
Όπως όλα δείχνουν, οι ψηφοφόροι μεγαλύτερης ηλικίας και κυρίως οι γυναίκες ήταν εκείνοι που έδωσαν στη Μέρκελ το «εισιτήριο» για μία τέταρτη θητεία στην Καγκελαρία, αν και οι Χριστιανοδημοκράτες (CDU), κατέγραψαν απώλειες και στις δύο αυτές κατηγορίες ψηφοφόρων σε σύγκριση με τις προηγούμενες εκλογές.
Οι ψηφοφόροι άνω των 60 ετών ψήφισαν σε ποσοστό 41% το CDU/CSU, μείωση περίπου 8% σε σχέση με τις προηγούμενες εκλογές, ενώ το ποσοστό έφτασε το 47% μεταξύ των γυναικών (μείωση 6% σε σχέση με το 2013).
Μεταξύ των νέων κάτω των 30 ετών μόνο το 25% ψήφισε τους Χριστιανοδημοκράτες.
Το SPD παραμένει πιο δημοφιλές μεταξύ των ατόμων κάτω των 30 και στους μεταξύ 30 και 44 ετών, με ποσοστά 19% και 17% αντίστοιχα.
Την «Εναλλακτική για τη Γερμανία» (AfD) προτιμούν δύο φορές περισσότερο οι άνδρες σε σχέση με τις γυναίκες (16% έναντι 9%), ενώ στην πρώην ανατολική Γερμανία έχει σχεδόν το ίδιο ποσοστό με το CDU στους άνδρες κάτω των 60 ετών.
Σε ολόκληρη τη Γερμανία το 16% των ψηφοφόρων μεταξύ 30 και 44 ετών ψήφισε το ακροδεξιό κόμμα, όπως και το 15% της κατηγορίας 45 με 59 ετών.
Πηγή: Welt, ΑΠΕ