Παγκόσμιος τρόμος: Η Τεχνητή Νοημοσύνη εκπαιδεύεται παίζοντας βιντεοπαιχνίδια πολέμου
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η συγκεκριμένη προειδοποίηση έρχεται στο πλαίσιο μιας αναφοράς του υπουργείου Άμυνας της χώρας πάνω στην Τεχνητή Νοημοσύνη.
Η είδηση, αν και θυμίζει σενάριο ταινίας επιστημονικής φαντασίας, κάνει το γύρο του Διαδικτύου και συνδέεται με αναφορές ότι στη Σίλικον Βάλεϊ των ΗΠΑ, προγραμματιστές υπολογιστικών συστημάτων Τεχνητής Νοημοσύνης χρησιμοποιούν παιχνίδια όπως το Starcraft II, για να εκπαιδεύσουν τους υπολογιστές να βρίσκουν λύσεις σε πολύπλοκα προβλήματα και ειδικές συνθήκες.
Ωστόσο, σύμφωνα με το βρετανικό υπουργείο Άμυνας, προγράμματα Τεχνητής Νοημόσύνης θα μπορούσαν να προσαρμοστούν με ευκολία έτσι ώστε να χρησιμοποιηθούν για επιχειρήσεις κυβερνοπολέμου.
Το γεγονός αυτό και μόνο θα αποτελούσε σημαντική απειλή στα χέρια κρατών- «παριών» και τρομοκρατών, καθώς θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί εναντίον υποδομών, για σκοπούς κλοπής ευαίσθητων δεδομένων και σε άλλες ηλεκτρονικές επιθέσεις.
«Η τεχνητή νοημοσύνη όχι μόνο θα αυξήσει το εύρος και το tempo των κυβερνοεπιθέσεων, αλλά θα μείωνε και το κόστος και θα αύξανε την ποικιλία των πλευρών που θα ήταν σε θέση να αναλάβουν αυτή τη δραστηριότητα», επισημαίνει στην ίδια αναφορά το βρετανικό υπουργείο Άμυνας.
Διαβάστε επίσης: