Ενδυματολογικό «πλήγμα» στη Μελάνια - Εταιρεία έριξε στην αγορά τζάκετ με σύνθημα «Εμένα με νοιάζει»
Μια αμερικανική εταιρεία ρούχων επέφερε... ενδυματολογικό πλήγμα στη Μελάνια Τραμπ, καθώς έριξε στην αγορά τζάκετ που αναγράφουν το σύνθημα «Εμένα πραγματικά με νοιάζει, εσένα;», σε απάντηση για το σύνθημα «Πραγματικά, δεν με νοιάζει» που ανέγραφε η χακί ζακέτα της πρώτης κυρίας όταν πήγε στο Τέξας για να επισκεφθεί παιδιά μεταναστών που είχαν χωριστεί από τους γονείς τους.
Όλα τα έσοδα από τα μπουφάν, που κοστίζουν 98 δολάρια το καθένα, θα πάνε σε μια οργάνωση που στηρίζει τους πρόσφυγες και τους μετανάστες στο Τέξας, όπως είπε η Έμμα Μακιλρόι, η διευθύντρια της εταιρείας Wildfang που εδρεύει στο Πόρτλαντ του Όρεγκον.
Η επίσκεψη της πρώτης κυρίας στο κέντρο φιλοξενίας ανηλίκων στο Τέξας επισκιάστηκε από το ελαφρύ μπουφάν που φορούσε, στην πλάτη του οποίου ήταν γραμμένο, με μεγάλα λευκά γράμματα, το σύνθημα, «Εμένα δεν με νοιάζει, εσένα;».
Πολλοί διερωτήθηκαν τι σήμαινε και σε ποιον απευθυνόταν αυτό το σύνθημα. Η εκπρόσωπός της διαβεβαίωσε ότι δεν υπήρχε κανένα «κρυφό μήνυμα», όμως ο σύζυγός της, ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ, υποστήριξε ότι η πρώτη κυρία ήθελε να καταγγείλει τις «ψευδείς ειδήσεις».
Η Wildfang είχε έτοιμο το δικό της τζάκετ, με το σύνθημα στην πλάτη, την ίδια ημέρα που πήγε η Μελάνια στο Τέξας. «Σκέφθηκα, γιατί να μην κάνουμε το αντίθετο; Γιατί να μην κάνουμε ένα τζάκετ που θα κάνει καλό στον κόσμο;», εξήγησε η Μακιλρόι.
Τα πρώτα 100 μπουφάν πουλήθηκαν μέσα σε μία ώρα. Η δεύτερη παρτίδα πουλήθηκε εξίσου γρήγορα. Η μικρή εταιρεία, που λειτουργεί εδώ και μόλις 5 χρόνια, έχει ήδη λάβει παραγγελίες για μπλουζάκια, φούτερ και άλλα ενδύματα με το σύνθημα αυτό. «Πιστεύω ότι είναι απίστευτα ελπιδοφόρο», πρόσθεσε η Μακιλρόι.
Η μανία με τα τζάκετ αποδεικνύει τη δύναμη που έχει η μόδα, ιδίως σε ταραγμένες πολιτικά εποχές, όταν ο κόσμος «είναι οργισμένος με τα πάντα», εξήγησε ο Πάκο Άντερχιλ, ο διευθυντής της εταιρείας συμβούλων Envirosell και συγγραφέας του βιβλίου «Γιατί ψωνίζουμε: η επιστήμη της αγοράς».
«Είτε πρόκειται για μόδα, είτε για τατουάζ, είτε για διαφημιστικές πινακίδες, ο κόσμος προσπαθεί απεγνωσμένα να βρει τρόπους για να περάσει το μήνυμά του», είπε στο Thomson Reuters Foundation.
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ