Γιατί δεν πρέπει να κάνουμε screenshot τα ηλεκτρονικά μας εισιτήρια;
Τα τελευταία χρόνια πολλές είναι οι εταιρείες που παρακινούν τους πελάτες τους να κατεβάζουν ηλεκτρονικά τα εισιτήρια τους στο κινητό τους αντί να τα εκτυπώνουν σε μία προσπάθεια να προστατεύσουν τον πλανήτη.
Ωστόσο, η περίπτωση μιας 72χρονης γυναίκας, που έδειξε το print – screen του εισιτηρίου της στους ελεγκτές του τρένου και η οποία σύμφωνα με τη καταγγελία της εξαιτίας αυτής της κίνησης κατέληξε να πληρώσει χρυσό το εισιτήριο ίσως μας κάνει να στραφούμε και πάλι προς τον παραδοσιακό τρόπο… αυτόν της εκτύπωσης.
Η συγκεκριμένη γυναίκα, η οποία στο άρθρο της Guardian, αναφέρεται ως Pat Hedricks (δεν είναι το κανονικό της όνομα), ανέφερε ότι οι ελεγκτές του τρένου μόλις είδαν το print screen του εισιτηρίου της και το ηλεκτρονικό εισιτήριο που της έστειλε η εταιρεία στο email της, αντιμετωπίστηκε λες και ήταν… κακοποιός.
Η ιστορία της έχει ως εξής. Η Hedricks πήρε το τρένο για να ταξιδέψει από το Bristol στο Manchester. Παρουσίασε στους ελεγκτές το print screen του εισιτηρίου της και την άφησαν να εισέλθει κανονικά στην πλατφόρμα από όπου φεύγουν οι συρμοί.
Εκεί ωστόσο ανακάλυψε ότι το δρομολόγιο του τρένου που είχε κλείσει ακυρώθηκε και θα έπρεπε να πάρει ένα τρένο το οποίο θα πήγαινε μέσω του Birmingham στο Manchester. Οι ελεγκτές του πρώτου τρένου δεν είχαν κανένα πρόβλημα με το screenshot, παρότι είχε μία μικρή αλλοίωση καθώς πάνω στο barcode έπεφτε λίγο η μπάρα του ήχου, και την δέχτηκαν κανονικά. Κάπου εκεί όμως άρχισαν τα δύσκολα καθώς ο ελεγκτής του δεύτερου τρένου δεν δεχόταν με τίποτα το screenshot.
Η συνταξιούχος γυναίκα, που ζει λίγο έξω από το Μπρίστολ, εξήγησε πως ο ελεγκτής αρνήθηκε την επιβίβαση της στο τρένο αφότου της ζήτησε να δει και το email με το σχετικό εισιτήριο και εκείνη δεν μπορούσε να το βρει.