CBS: Ντεμοντέ το τουριστικό μοντέλο της Κύπρου
Όπως κάθε άλλος προορισμός, έτσι και η Κύπρος πρέπει να εργαστεί στη δημιουργικότητα, την τελειοποίηση και την εφευρετικότητα, χωρίς λάθη, αναφέρει ο κ. Greenberg. Το νησί διαθέτει ορυκτό πλούτο, όμορφες παραλίες, αρχαιολογικούς χώρους, κουλτούρα και καλό φαγητό, αλλά οι ντόπιοι δεν έχουν όραμα για δημιουργικότητα και επιμένουν να κυνηγούν το ίδιο, ώριμο πλέον, προϊόν για χρόνια.
«Αυτό που πρέπει να αντιληφθεί η Κύπρος είναι ότι βρίσκεται μόλις 4 ώρες ταξίδι από την Δύση και την Ανατολή», σχολιάζει. Δεν πρέπει, όμως, το νησί να προωθείται ως ατομικός προορισμός, όπως ακριβώς κάνουν όλες οι χώρες, σχολιάζει. «Δεν μπορεί να υπάρξει κάτι τέτοιο πλέον». Το κόλπο, αναφέρει, είναι να πείσεις τους τουρίστες ότι όταν ταξιδεύουν για παράδειγμα στην Αθήνα η το Άμπου Ντάμπι, μπορούν να κάνουν μια στάση στην Κύπρο. Άλλωστε, οι τρεις γοργότερα αναπτυσσόμενες αερογραμμές στον κόσμο – Emirates, Etihad και Qatar Airways – επέλεξαν την Λάρνακα. «Γιατί; Επειδή έχουν τον χάρτη και κατάλαβαν ότι το πιο πάνω σχέδιο είναι εφικτό. Απλά οι Κύπριοι δεν το έχουν ακόμα αντιληφθεί», σχολιάζει.
Επίσης, ο κ. Greenberg θεωρεί ότι η Κύπρος δεν έκανε καλή δουλειά για να παρουσιάσει το τουριστικό της προϊόν. Αναφερόμενος στο σλόγκαν του ΚΟΤ Cyprus in your heart, είπε ότι τον κάνει να σκέφτεται ότι μαχαιρώθηκε στην καρδιά. «Δεν μου ακούγεται καλά ηχητικά», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Τέλος, δίνει το παράδειγμα της Turkish Airways που πετάει σε περισσότερους προορισμούς από οποιαδήποτε άλλη αερογραμμή στον κόσμο, αλλά κάνει στάση στη Κωνσταντινούπολη. Έτσι δίνει την ευκαιρία στον επιβάτη να κατέβει στην πόλη για τουρισμό.
πηγη ΣΙΓΜΑ
Διαβάστε επίσης