Παίρνει τα σκήπρα από τη Louis Vuitton, η Hermes;
Η Hermes δημιούργησε έσοδα του ομίλου ύψους 13,4 δισ. ευρώ το 2023
Η Hermes έχει δυνατότητες να ξεπεράσει τη ναυαρχίδα της LVMH, Louis Vuitton τα επόμενα χρόνια ως η μεγαλύτερη μάρκα της βιομηχανίας πολυτελών ειδών σε τζίρο, σύμφωνα με αναλυτές της Citigroup Inc.
Οι πωλήσεις του κατασκευαστή τσαντών Birkin πρόκειται να φτάσουν στο επίπεδο των 20 δισεκατομμυρίων ευρώ έως το 2027 ή πιο πριν, έγραψε ο Thomas Chauvet σε ένα σημείωμα με ημερομηνία 12 Απριλίου, ένα ορόσημο που έφτασε η ετικέτα μόδας Louis Vuitton το 2022. Η Hermes δημιούργησε έσοδα του ομίλου ύψους 13,4 δισ. ευρώ το 2023.
«Η Hermes διαθέτει ένα από τα πιο προβλέψιμα προφίλ ανάπτυξης, περιθωρίου κέρδους και ταμειακών ροών στη βιομηχανία πολυτελών ειδών», δήλωσε ο Chauvet.
Ο αναλυτής τόνισε τη στρατηγική τιμολόγησης της γαλλικής εταιρείας, η οποία κυμαίνεται από προσιτή έως υπερπολυτελή, τον έλεγχο της διανομής και τις ευκαιρίες ανάπτυξης σε κατηγορίες πέρα από το δέρμα, όπως έτοιμα ρούχα, ρολόγια, κοσμήματα και επιτραπέζια σκεύη. Ενώ υπήρξαν ανησυχίες σχετικά με την επιβράδυνση της ζήτησης για είδη υψηλής ποιότητας μετά την άνθηση μετά την πανδημία, οι μετοχές της Hermes ξεπέρασαν τις επιδόσεις των συναδέλφων μετοχών ειδών πολυτελείας με άνοδο 20% μέχρι στιγμής φέτος.
Ο δείκτης παρακολούθησης του κλάδου αυξήθηκε μόλις κατά 6,8% την ίδια περίοδο, ενώ η LVMH αυξήθηκε κατά 8,2%. Η Hermes θεωρείται ότι είναι πιο ανθεκτική στην ύφεση του καταγράφεται στον κλάδο, λόγω της έκθεσής της σε πολύ πλούσιους πελάτες και ενός μοναδικού επιχειρηματικού μοντέλου που οφείλεται στη σπανιότητα. Η εταιρεία πρόκειται να ενημερώσει για τις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου στις 25 Απριλίου.
Ο όμιλος LVMH είναι ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελών ειδών στον κόσμο, με τις 75 μάρκες του να κατασκευάζουν προϊόντα που ξεκινούν από τσάντες μέχρι σαμπάνια. Οι αναλυτές της HSBC υπολόγισαν ότι μόνο η Louis Vuitton παράγει περίπου το 50% της κερδοφορίας της LVMH και αντιπροσωπεύει το 26% των πωλήσεων.