Εύα Χερτζίκοβα: Διακοπές στην Σαντορίνη για το διάσημο μοντέλο (pics)

Bρίσκεται για διακοπές στην Ελλάδα και απολαμβάνει τον ήλιο της Σαντορίνης
2'

Το παγκοσμίου φήμης μοντέλο από την Τσεχία, Εύα Χερτζίκοβα και ένα από τα «χρυσά» κορίτσια της δεκαετίας του ’90, επέλεξε την Ελλάδα και συγκεκριμένα τη Σαντορίνη για τις διακοπές της. Μάλιστα στο προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, ανέβασε και φωτογραφίες στις οποίες απολαμβάνει τον ήλιο του νησιού. «Θ’ απορροφήσω τον ήλιο», γράφει στη λεζάντα της ανάρτησης.

Η Χερτζίγκοβα γεννήθηκε στο Λιτβίνοβ της Τσεχοσλοβακίας (στη σημερινή Τσεχία). Ξεκίνησε την καριέρα της ως μοντέλο αφού στέφθηκε νικήτρια σε διαγωνισμό ομορφιάς στην Πράγα το 1989, στην ηλικία των 16 ετών.

Μετά την άφιξή της στο Παρίσι, η δημοτικότητα της αυξήθηκε. Η πρώτη της σημαντική εμφάνιση ήταν ως το μοντέλο για την πρώτη καμπάνια των γυναικείων εσωρούχων Wonderbra το 1994. Συμμετείχε επίσης σε διαφημίσεις για τζιν. Εμφανίστηκε στον κατάλογο της Βικτόρια Σίκρετ και στο περιοδικό Σπορτς Ιλιουστρέιτιντ. Ήταν μέλος των Τόμας Ζόιμερ Μετροπόλιταν Μόντελς. Η Χερτζίγκοβα εμφανίστηκε ακόμη σε ταινίες.

Το 2006, ενσάρκωσε την θεά Αφροδίτη στην Τελετή Έναρξης των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων. Η Χερτζίγκοβα πρόσφατα πρωταγωνίστησε επίσης σε ένα φιλμ μόδας της εταιρίας Ιμάτζιν Φάσιον, ονόματι Decadent Control, με τον Ρομπέρτο Καβάλι.

Παρουσίαζε μόδα από τις εταιρίες Agent Provocateur και H&M. Το 1994, το στέλεχος διαφήμισης Τρέβορ Μπίτι, δουλεύοντας για το πρακτορείο TBWA του Λονδίνου, ανέπτυξε μία διαφήμιση για την καμπάνια της εταιρείας Sarah Lee για τα σουτιέν Wonderbra με τίτλο "Hello Boys". Πρόβαλλε μία κοντινή εικόνα της Χερτζίγκοβα να φοράει ένα μαύρο εσώρουχο Wonderbra. Στη διαφήμιση χρησιμοποιήθηκαν μόνο 2 λέξεις: Hello Boys (Γεια σας αγόρια).

Αυτή η ριζοσπαστική, πικάντικη διαφημιστική καμπάνια είχε ως αποτέλεσμα πολλές μιμήσεις καθώς και μερικά παράπονα ότι συγκεκριμένη φωτογραφία υπονόμευε το γυναικείο φύλο. Η αφίσα αναρτήθηκε σε μια έκθεση στο μουσείο "Βικτόρια και Άλμπερτ" (V&A) στο Λονδίνο και κατέλαβε τη δέκατη θέση στον διαγωνισμό "Αφίσα του Αιώνα".

Η Καναδική φίρμα εσωρούχων ήθελε η διαφημιστική καμπάνια να ενθαρρύνει τις γυναίκες να δουν τα Wonderbra ως προϊόν ομορφιάς αντί ως ένα απλό λειτουργικό ένδυμα. Η αφίσα ψηφίστηκε το 2011 ως το πιο εμβληματικό διαφημιστικό έντυπο των τελευταίων 5 δεκαετιών από το κέντρο διαφημιστικών μέσων.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Κικίλιας για εμβόλιο Astrazeneca: Πάνω από 20 χώρες συστήνουν «κανονικά η β΄ δόση»-Το ίδιο κι εμείς