Τζόνι Ντεπ: Mε το πρόσωπο του Τζακ Σπάροου φωταγωγήθηκε το κάστρο της Disneyland στο Παρίσι
Μπορεί ο Τζόνι Ντεπ να αποτελεί παρελθόν για τη Disney όμως οι «Πειρατές της Καραϊβικής» αποτελούν μια εμβληματική ταινία της εταιρείας.
Για τον λόγο αυτό η Disney φρόντισε να «επανορθώσει» κατά κάποιον τρόπο μιας και όταν κυκλοφόρησε το άρθρο της Άμπερ Χερντ κατά του Τζόνι Ντεπ στην Washington Post, διέκοψε αμέσως τη συνεργασία της μαζί του.
Ωστόσο, μετά την ετυμηγορία που «δικαιώνει» τον ηθοποιό, η Disney φρόντισε να κάνει μια κίνηση για να τον τιμήσει, φωταγωγώντας το κάστρο της Disneyland στο Παρίσι με το πρόσωπό του ως Τζακ Σπάροου.
Γνωστό άρωμα προβάλει ξανά διαφήμιση με τον ηθοποιό
Ο διάσημος οίκος μόδας Dior φαίνεται να ποντάρει πολλά στον Τζόνι Ντεπ μετά την δικαίωση του στη δικαστική διαμάχη με την πρώην σύζυγό του Άμπερ Χερντ.
Ο γαλλικός οίκος μόδας ξεκίνησε να μεταδίδει ξανά μια παλιά διαφήμιση του ηθοποιού για γνωστό άρωμά της.
Η απόφαση αυτή ελήφθη – σύμφωνα με όσα μεταδίδει η Wall Street Journal – μετά την άνοδο των πωλήσεων στο συγκεκριμένο άρωμα
Μέχρι στιγμής ωστόσο, η Dior δεν έχει αναφέρει αν θα προχωρήσει σε νέα ώθηση του συγκεκριμένου αρώματος.
Η σειρά αρωμάτων Sauvage δεν είναι καινούργια, καθώς πρωτοκυκλοφόρησε στην δεκαετία του '60, αλλά η συνεχόμενη χρήση του ονόματος σε συνδυασμό με τις εικόνες Ινδιάνων έχει πυροδοτήσει ανά περιόδους έντονη κριτική. Το γαλλικό όνομα του αρώματος μεταφράζεται ως «άγριος» ή «βάρβαρος».
Σε σχετική ανακοίνωση, ο οίκος Dior σημείωσε παλιότερα πως το βίντεο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με Ινδιάνους συμβούλους και την ομάδα Americans for Indian Opportunity, με σκοπό «την απομάκρυνση από κλισέ προκειμένου να αποφευχθεί η υπονόμευση που συνοδεύει συχνά τις εικόνες Ινδιάνων».