Τα τηλεπαιχνίδια που συνεχίζονται την επόμενη σεζόν

Ποια προγράμματα θα δούμε τη νέα τηλεοπτική σεζόν στους δέκτες μας;
Pixabay
7'

Οι υπεύθυνοι των καναλιών, σε μία ανταγωνιστική τηλεοπτική σεζόν, είδαν πολλά από τα τηλεπαιχνίδια να σημειώνουν υψηλά ποσοστά τηλεθέασης και γι' αυτό αποφάσισαν να τα συνεχίσουν και του χρόνου.

Σύμφωνα με το περιοδικό «MYTV», τα πρόγραμμα που θα δούμε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες τη νέα σεζόν είναι τα εξής:

«Rouk Zouk» (ANT1)

To «Rouk Zouk», πριν από πέντε χρόνια, επέστρεψε στη μικρή οθόνη και δη στη συχνότητα του ΑΝΤ1, με τη Ζέτα Μακρυπούλια να κάνει το χιούμορ αλλά και τον αυθορμητισμό καθημερινή υπόθεση.

Προφανώς, λοιπόν, δεν είναι καθόλου τυχαία η επιτυχία που σημειώνει το συγκεκριμένο τηλεπαιχνίδι, και ο σταθμός του Αμαρουσίου δεν θέλει να το χάσει από το πρόγραμμά του.

Από το ανανεωμένο πλατό του «Rouk Zouk» πρόκειται να περάσουν νέες ομάδες, οι οποίες καλούνται να δοκιμαστούν σε παλιά και αγαπημένα αλλά και σε ολοκαίνουρια παιχνίδια, που είναι πρωτότυπα και εξίσου διασκεδαστικά. Το ραντεβού για την επόμενη σεζόν δίνεται, από τον Σεπτέμβριο, στη μεσημεριανή ζώνη.

Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος (ΑΝΤ1)

Το τηλεπαιχνίδι γνώσεων «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος», ύστερα από 16 χρόνια, επέστρεψε στην ελληνική τηλεόραση και' στη συχνότητα του ΑΝΤ1, με παρουσιαστή τον Γρηγόρη Αρναούτογλου.

Η επιτυχία που σημειώνει σε καθημερινή βάση έκανε τους υπεύθυνους του σταθμού του Αμαρουσίου να δώσουν το πράσινο φως για δεύτερο κύκλο επεισοδίων. Στο εν λόγω παιχνίδι, οι παίκτες μπορούν να διεκδικήσουν από 500 μέχρι και 100.000 ευρώ, αρκεί να δώσουν σωστές απαντήσεις.

15 ερωτήσεις, 3 βοήθειες, 2 μαξιλαράκια και η αγωνία χτυπάει κόκκινο. Να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής το πρότζεκτ προβάλλεται καθημερινά, στις 20.00. Ωστόσο, είναι άγνωστο αν θα συνεχίσει την ίδια ώρα μιας και στο πρόγραμμα του σταθμού το φθινόπωρο θα μπουν ξανά οι «Ράδιο Αρβύλα».

Deal (ALPHA)

To «Deal», με παρουσιαστή τον Χρήστο Φερεντίνο, αποτελεί ένα από τα δυνατά χαρτιά του ALPHA. Κάτι που αποδεικνύεται από τα αρκετά ικανοποιητικά ποσοστά τηλεθέασης που σημειώνει καθημερινά, καθώς επίσης και από το ότι έχει πάρει ήδη το πράσινο φωςγια 7ο κύκλο επεισοδίων.

Το τηλεπαιχνίδι, λοιπόν, πρόκειται να επιστρέφει στο εντυπωσιακό πλατό του και υπόσχεται ακόμη περισσότερα κέρδη, αδρεναλίνη, χιούμορ, ρίσκο, 60.000 ευρώ, είκοσι δύο κουτιά-έκπληξη αλλά και το μαγικό κουτί με το νούμερο 23.

Από εκεί και πέρα, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, δεν προβλέπεται η επιστροφή του έτερου αγαπημένου τηλεπαιχνιδιού «Η τέλεια απόδραση» ή κάποια περαιτέρω αξιοποίηση του παρουσιαστή.

«Δες και βρες» (ΕΡΤ1)

Το «Δες και βρες», με τον Νίκο Κουρή, είναι ένα από τα πιο αγαπημένα τηλεπαιχνίδια των τηλεθεατών.

Έτσι, η ΕΡΤ1 ανανέωσε τη συνεργασία της με τον ηθοποιό, ο οποίος θα συνεχίσει να μας κρατάει καθημερινή συντροφιά, στις 13.00, τεστάροντας όχι μόνο τις γνώσεις και τη μνήμη αλλά την παρατηρητικότητα, την αυτοσυγκέντρωση και την ψυχραιμία όσων παίζουν.

Και αυτό γιατί οι περισσότερες απαντήσεις βρίσκονται κρυμμένες μέσα στις ίδιες τις ερωτήσεις. Σε κάθε επεισόδιο, 4 διαγωνιζόμενοι καλούνται να απαντήσουν σε 12 τεστ γνώσεων και παρατηρητικότητας.

Αυτός που απαντά σωστά στις περισσότερες ερωτήσεις διεκδικείτο χρηματικό έπαθλο και το εισιτήριο για το παιχνίδι της επόμενης ημέρας.

«Celebrity Game Night» (MEGA)

Η Σμαράγδα Καρύδη τα τελευταία χρόνια ανήκει στο δυναμικό του MEGA, όπου παρουσιάζει το πιο πρωτότυπο και διασκεδαστικό τηλεπαιχνίδι της ελληνικής τηλεόρασης, το «Celebrity Game Night».

Μάλιστα, αν και ολοκλήρωσε την προβολή των συμφωνηθέντων επεισοδίων, οι υπεύθυνοι του σταθμού έχουν ζητήσει από την εταιρεία παραγωγής και την ηθοποιό - παρουσιάστρια να ετοιμάσουν έναν ακόμη κύκλο 16 επεισοδίων, τα οποία θα προβληθούν μέσα στην επόμενη τηλεοπτική σεζόν.

Εκεί, η Σμαράγδα Καρύδη υποδέχεται κάθε εβδομάδα στο φιλόξενο σκηνικό του παιχνιδιού έξι ανθρώπους από τον χώρο του θεάματος, που χωρίζονται σε δύο ομάδες, και έχουν έναν και μοναδικό στόχο. Να αναδείξουν νικητή τον παίκτη - αρχηγό της ομάδας τους.

«The Chase» (MEGA)

Η Μαρία Μπεκατώρου, λίγο πριν από την έλευση του 2022, εγκαινίασε τη νέα συνεργασία της με το MEGA, παρουσιάζοντας το πρωτότυπο τηλεπαιχνίδι «The Chase», που κατάφερε να αποκτήσει πολύ γρήγορα το δικό του κοινό.

Για αυτόν τον λόγο, μάλιστα, οι υπεύθυνοι του σταθμού έδωσαν το πράσινο φως για νέο κύκλο. Σε κάθε επεισόδιο, η παρουσιάστρια συναντάει τέσσερις παίκτες, οι οποίοι επιστρατεύουν τις γνώσεις τους για να αναμετρηθούν κάθε φορά με έναν από τους Chasers (μτφρ. Κυνηγούς) και να διεκδικήσουν μέχρι και 10.000 ευρώ.

Οι Chasers, μόνιμοι συνεργάτες τού παιχνιδιού, είναι οι «φωτεινοί παντογνώστες» και μοιάζουν αήττητοι. Είναι όμως; Το ραντεβού για την επόμενη σεζόν δίνεται, από τον Σεπτέμβριο, ξανά στην απογευματινή ζώνη.

«Shopping Star» (STAR)

To «Shopping Star», το απόλυτο τηλεπαιχνίδι μόδας και η μεσημεριανή συνήθεια που έγινε λατρεία, πρόκειται να επιστρέφει ανανεωμένο για έβδομη σεζόν στο STAR, με παρουσιάστρια τη Βίκυ Καγιά.

Στόχος του είναι να αποθεώσει, να δικαιώσει και να απενοχοποιήσει το μοντέλο πoυ κρύβει κάθε γυναίκα μέσα της. Η Βίκυ Καγιά, παρέα με τα κορίτσια που θα απολαύσουμε στα επεισόδια της νέας σεζόν, περνάει το πιο σπουδαίο μήνυμα.

Ένα μήνυμα αμοιβαίου θαυμασμού και εμπιστοσύνης. Σε αυτή την πασαρέλα δεν έχουν σημασία η ηλικία και οι αναλογίες, αλλά το προσωπικό στυλ της κάθε υποψήφιας «Shopping Star» και η αγάπη για τη μόδα, τις προκλήσεις, το παιχνίδι.

«Τροχός της τύχης» (STAR)

Ο «Τροχός της τύχης», το μακροβιότερο και πιο αγαπημένο τηλεπαιχνίδι της ελληνικής τηλεόρασης, με παρουσιαστή τον πάντα απρόβλεπτο Πέτρο Πολυχρονίδη, έχει κατακτήσει την κορυφή της τηλεθέασης. Για αυτόν τον λόγο, μάλιστα, πρόκειται να συνεχίσει στη συχνότητα του STAR για ένατη συνεχή σεζόν.

Όπως πάντα, στο τηλεπαιχνίδι συμμετέχουν τρεις παίκτες, οι οποίοι γυρίζουν τον τροχό, επιλέγουν σύμφωνα της αλφαβήτου και κερδίζουν χρήματα ή δώρα. Ο πρώτος παίκτης που θα βρει την κρυμμένη λέξη ή φράση κερδίζει όσα χρήματα έχει συγκεντρώσει στον γύρο.

O παίκτης που έχει συγκεντρώσει το μεγαλύτερο ποσό στο τέλος του βασικού μέρους του παιχνιδιού είναι ο μεγάλος νικητής και παίζει στον τελικό για επιπλέον κέρδη. Οι εκπλήξεις βέβαια δεν θα λείπουν ούτε του χρόνου!

«Ο πιο αδύναμο κρίκος» (EPT 1)

Το τηλεπαιχνίδι γνώσεων «Ο πιο αδύναμος κρίκος», ύστερα από τρία πετυχημένα χρόνια στον ΣΚΑΪ, αλλάζει τηλεοπτική στέγη και... μετακομίζει στη δημόσια τηλεόραση, με παρουσιαστή και πάλι τον Τάσο Τρύφωνος.

Η επισημοποίησα της συμφωνίας μεταξύ των εμπλεκομένων είναι θέμα χρόνου να συμβεί, οπότε και στη συνέχεια θα ξεκινήσουν τα γυρίσματα, για να συγκεντρωθεί το απαιτούμενο στοκ επεισοδίων. Και αυτό γιατί, το τηλεπαιχνίδι γνώσεων, από τη νέα σεζόν, θα προβάλλεται καθημερινά, στις 19.00.

«Κάτι ξαναψήνεται» (ΣΚΑΪ)

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου παρουσιάζει στον ΣΚΑΪ μία ανανεωμένη εκδοχή του τηλεπαιχνιδιού μαγειρικής «Κάτι ξαναψήνεται», το οποίο σημειώνει ικανοποιητικά ποσοστά τηλεθέασης έναντι του ανταγωνισμού.

Γι’ αυτό, πρόκειται να συνεχιστεί με νέο κύκλο επεισοδίων, αλλά μέχρι και τον Δεκέμβριο. Η παρουσιάστρια κάθε εβδομάδα μάς συστήνει πέντε ανθρώπους που ανοίγουν το σπίτι και την κουζίνα τους. Σκοπός τους είναι να εντυπωσιάσουν τους συμπαίκτες τους με το μενού που θα ετοιμάσουν, να κερδίσουν τον τίτλο του καλύτερου οικοδεσπότη της εβδομάδας, καθώς επίσης και το χρηματικό έπαθλο.

«ΤΑΧΙ» (OPEN)

To OPEN πρόσθεσε στο πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου το «ΤΑΧΙ» με...οδηγό τον Διονύση Ατζαράκη. Το πρότζεκτ σημείωσε και συνεχίζει να σημειώνει ικανοποιητικά ποσοστά τηλεθέασης για τα δεδομένα του OPEN, οπότε ο σταθμός ζήτησε να ετοιμαστούν 30 επιπλέον επεισόδια.

Κάποια από αυτά θα προβληθούν μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, ενώ τα υπόλοιπα από τον Σεπτέμβριο. Οι ανυποψίαστοι «πελάτες» που επιβιβάζονται στο «ΤΑΧΙ» έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν χρήματα απαντώντας σωστά στις ερωτήσεις.