Τηλεθέαση: Τι έκανε το «Μαύρο Ρόδο» στο δεύτερο επεισόδιο – Ποια προγράμματα «δυσκολεύονται»
Το δεύτερο επεισόδιο της νέας σειράς «Μαύρο Ρόδο», το βράδυ της Τρίτης, καθήλωσε ξανά τους τηλεθεατές. Το σίριαλ του MEGA διατήρησε τα υψηλά ποσοστά του και απέδειξε ότι ήρθε για να απασχολήσει τη φετινή σεζόν.
της Κατερίνας Θεοδωροπούλου
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το «Μαύρο Ρόδο» έκανε 24,8% στο σύνολο και 17% στους τηλεθεατές 18-54. Το ριάλιτι μόδας «GNTM 5», που βρέθηκε απέναντι από τη σειρά για περισσότερο από μία ώρα, σημείωσε 10,9% στο σύνολο και 15,5% στο δυναμικό κοινό.
Μεγάλος νικητής της χθεσινής βραδιάς και πάλι ο «Σασμός» στον ALPHA, που έκανε 28,5% και 27,6%. «Η Γη της Ελιάς» του MEGA άγγιξε το 23,6% στο σύνολο και 14,7% στους τηλεθεατές 18-54.
Με αξιοπρέπεια πορεύεται και η σειρά του ΑΝΤ1 «Παγιδευμένοι» που παρά το χαμηλό lead in που παίρνει από τα υπόλοιπα προγράμματα του καναλιού, έκανε 13% στο σύνολο και 13,9%.
Δύσκολα αποδεικνύονται τα πράγματα τόσο για τη σειρά «Εκτός Υπηρεσίας» του ΑΝΤ1 όσο και για το «Love Island» του ΣΚΑΪ. Η κωμωδία του Αμαρουσίου έκανε 6,6% και 7,3%, ενώ το ριάλιτι έρωτα 6,9% και 7,2%.