Το δοκιμαστικό του Παπακαλιάτη για τον «Τιτανικό» που δεν ξέραμε

Χριστόφορος Παπακαλιάτης: Ο δημιουργός του «Maestro» στο MEGA μίλησε για την επιστροφή του στη μικρή οθόνη, ενώ αποκάλυψε ότι έχει κάνει δοκιμαστικό για τον  «Τιτανικό».
2'

Καλεσμένος στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο, στο «Στούντιο 4» της ΕΡΤ1, βρέθηκε το απόγευμα της Τετάρτης, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης. Ο δημιουργός του «Maestro» στο MEGA μίλησε για την επιστροφή του στη μικρή οθόνη, ενώ αποκάλυψε ότι έχει κάνει δοκιμαστικό για τον «Τιτανικό».

«Από τα κανάλια, στην αρχή, φυσικά είχα και αμφισβήτηση και άρνηση και "εσύ από που και ως που θα κάνεις δική σου δουλειά". Δεν με επηρέασαν όμως. Είχα όλη την ορμή, το πείσμα. Όταν είσαι 24 χρονών και κάνεις αυτό που αγαπάς, νιώθεις ότι έχεις πιάσει τον κόσμο και θες να τον κατακτήσεις. Είχα ταχύτητα, είχα αυτό που έχουν όλα τα νέα παιδιά», ανέφερε αρχικά.

Στη συνέχεια της συνέντευξής του, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης αναφέρθηκε στις πρώτες του τηλεοπτικές δουλειές: «Σήμερα λόγω και ηλικίας σε κάποια πράγματα νομίζω, όπως σε όλους μέσα μας, ένα κομμάτι έχει ωριμάσει και ένα κομμάτι έχει ηρεμήσει. Ένα κομμάτι μας έχει, όχι κατασταλάξει, συνειδητοποιήσει κάποια πράγματα και είσαι πιο ήσυχος με αυτό. Η πρώτη μου δουλειά στην τηλεόραση ήταν στους "Φρουρούς της Αχαΐας" αν και οι "Απαράδεκτοι" προβλήθηκαν πρώτοι. Σαν γυρίσματα δηλαδή έκανα ήδη έναν χρόνο στους "Φρουρούς της Αχαΐας" και απλά ζήτησαν στους "Απαράδεκτους" έναν πιτσιρικά από το διπλανό πλατό».

Το δοκιμαστικό για τον «Τιτανικό»

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, σε κάποιο σημείο της συνέντευξης, αναφέρθηκε στο δοκιμαστικό που έκανε για την ταινία-υπερπαραγωγή «Τιτανικός» με πρωταγωνιστή τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο. «Αρχίζουμε να παίζουμε πρέφα με τον ηθοποιό. Ρωτάω, λοιπόν, “τι είναι αυτό;”… Μου λέει “δεν μπορώ να σου πω… Είναι για ένα πολύ γνωστό πλοίο που βυθίζεται…”. Το 1995, μετά από δύο χρόνια, έβλεπα τον “Τιτανικό” και έλεγα “Αυτό θα έκανα;”», ανέφερε γελώντας.

Τα σενάρια της επαγγελματικής του πορείας

«Μέσα από όλες αυτές τις σεναριακές ακρότητες, αυτό που δεν καταλάβαινα τότε, ήταν πως ναι μεν λειτουργούσαν σαν ένα όχημα προκειμένου να πω κάποια πράγματα. Πάντα από πίσω υπήρχαν και κοινωνικά θέματα. Μπορεί να μέναμε στο κομμάτι της μάνας και της κόρης ή στη διαμάχη με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη για το παιδί. Όμως δεν καταλάβαινα την ακρότητα τόσο πολύ όταν την έφτιαχνα. Πιο πολύ θα έλεγα ότι υπήρχε κάποιες στιγμές μια νεανική αφέλεια», υποστήριξε για τα σενάρια που έχει γράψει.

Διαβάστε επίσης:

Χριστίνα Μπόμπα: «Το τι θα πει ο κόσμος με αφήνει αδιάφορη»

Ραμόνα για GNTM: «Τα κορίτσια είναι κρεμάστρες για το Instagram»

Σκορδά σε Μουτσινά: «Έβγαλα βλεφαρίδες, τρέσες, πού με βγάζεις έτσι;»