Ο ΑΝΤ1 «παίζει» μπάλα και έρχονται σαρωτικές αλλαγές

Στους ρυθμούς του παγκοσμίου κυπέλλου ποδοσφαίρου ο Όμιλος ΑΝΤ1 το προσεχές διάστημα. Από τις 20 Νοεμβρίου έως και τις 18 Δεκεμβρίου, θα μεταδοθούν 64 αγώνες.
Πρόγραμμα ΑΝΤ1
2'

Στους ρυθμούς του παγκοσμίου κυπέλλου ποδοσφαίρου, που διεξάγεται στο Κατάρ, θα «παίζει» ο Όμιλος ΑΝΤ1 το προσεχές διάστημα. Από τις 20 Νοεμβρίου έως και τις 18 Δεκεμβρίου, θα μεταδοθούν 64 αγώνες στη συχνότητα του ΑΝΤ1 και στη συνδρομητική πλατφόρμα ΑΝΤ1+.

Αυτό σημαίνει ότι οι τηλεθεατές θα «χάσουν», για ένα περίπου μήνα, τα αγαπημένα τους προγράμματα στη βραδινή ζώνη. Για την ακρίβεια, από τη Δευτέρα 21 Νοεμβρίου οι «Ράδιο Αρβύλα» δεν θα βγαίνουν στον αέρα στις 20.00, ενώ θα επιστρέψουν πλέον από τις αρχές του 2023. Στη θέση τους, θα μπουν μαγνητοσκοπημένα επεισόδια του τηλεπαιχνιδιού «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου. Ακόμη, κάποιες μέρες, ο «Εκατομμυριούχος» θα κρατά μόλις 40 λεπτά ώστε να γίνεται -πριν τους αγώνες- σύνδεση με το γήπεδο όπου θα διεξάγεται ο αγώνας στις 21.00.

Να σημειωθεί ότι ο Γρηγόρης μπορεί να επιστρέφει με το αγαπημένο αυτό πρότζεκτ, όμως δεν θα συντροφεύει τους λάτρεις της late night ζώνης με το «The 2night show». Στη μεταμεσονύκτια ζώνη θα προβάλλονται ειδικές εκπομπές για το παγκόσμιο κύπελλο.

Μεγάλες θα είναι και οι αλλαγές που αφορούν στις σειρές. Οι παραγωγές μυθοπλασίας θα «πουν ένα σύντομο αντίο» στο κοινό για τις ανάγκες του Μουντιάλ. Οι κωμωδίες «Εκτός Υπηρεσίας» και «Ποιος Παπαδόπουλος;», αλλά και η σειρά μυστηρίου «Παγιδευμένοι» που ανεβαίνει ολοένα και περισσότερο στους πίνακες της Nielsen, θα πατήσουν pause. Μάλιστα, υπάρχουν σκέψεις στα γραφεία του ΑΝΤ1, οι σειρές να επιστρέψουν με νέα επεισόδια στις αρχές του 2023. Μετά το τέλος των μεταδόσεων των αγώνων, μπορεί να υπάρξουν επαναλήψεις ώστε το κοινό να ξαναγνωρίσει τις ιστορίες και τους ήρωες ενώ σίγουρα το κανάλι θα μπει και σε εορταστικό mood με ταινίες και γιορτινά εκπομπές.

Το μόνο που απομένει είναι να δούμε αν αυτό το μεγάλο στοίχημα θα αποφέρει καρπούς και υψηλά ποσοστά στον ΑΝΤ1, αλλά και εξτρά συνδρομητές στην πλατφόρμα του Ομίλου.