Τηλεθέαση: Ο νικητής της πρωινής ζώνης και τα νούμερα των ανταγωνιστών

Μόνο δύο εκπομπές είδαν διψήφιο αριθμό στις μετρήσεις της Nielsen.
Πρωτιά για το Πρωινό του ΑΝΤ1 σε τηλεθέαση
2'

Για ένα ακόμη πρωινό, την Τρίτη 1 Νοεμβρίου, οι «μαχητές» της ψυχαγωγικής πρωινής ζώνης έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό με θέματα, σχολιασμό και ρεπορτάζ. Ωστόσο, ο μήνας για κάποιους μπήκε με το δεξί… και για άλλους με αρνητικό πρόσημο.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, στην πρώτη θέση πλέον «κλειδώνει» το «Πρωινό» του ΑΝΤ1. Από τη μία ο Γιώργος Λιάγκας με την αδυναμία στα κοινωνικά θέματα, από την άλλη η Μαρία Κορινθίου να έχει βρει τις ισορροπίες της στις γυναικείες στήλες, έχουν δημιουργήσει μία καλοκουρδισμένη εκπομπή που αποδεικνύεται ότι θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των τηλεθεατών. Χθες, το μαγκαζίνο του Αμαρουσίου σημείωσε 17% στο σύνολο και 15,5% στους τηλεθεατές 18-54.

Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η «Super Κατερίνα» του ALPHA, με την Κατερίνα Καινούργιου, που έκανε 14% στο σύνολο και 12,2% στο δυναμικό κοινό. Τρίτη στην κατάταξη, η Δανάη Μπάρκα με το «Πάμε Δανάη» στο MEGA. Η εκπομπή σημείωσε 10,3% και 9,7% αντίστοιχα, έχοντας καταφέρει να αποκτήσει το δικό της φανατικό κοινό που δεν αλλάζει συχνότητα.

Οι υπόλοιποι «παίκτες» της πρωινής ζώνης αρκέστηκαν σε μονοψήφια ποσοστά. Έτσι, η Φαίη Σκορδά με το «Πρωινό Μας» στον ΣΚΑΪ έκανε 8,5% στο σύνολο και 8,3% στους τηλεθεατές 18-54, το «Breakfast@STAR» με το δίδυμο Χατζίδου-Παύλου 3,8% και 6,2% και το «Ποιος είναι πρωινιάτικα;» του OPEN με τη Μπέττυ Μαγγίρα 5,8% και 5,1%.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν και τα ποσοστά τηλεθέασης που σημειώνει η κοινωνική εκπομπή του STAR, «Αλήθειες με τη Ζήνα». Η Ζήνα Κουτσελίνη, από τις 11.45 έως τις 14.00, «κονταροχτυπιέται» με τις αμιγώς ψυχαγωγικές εκπομπές και βγαίνει αλώβητη με υψηλά ποσοστά. Χθες Τρίτη, η εκπομπή έκανε 19,2% στο σύνολο και 16,7% στο δυναμικό κοινό. Η παρουσιάστρια και δημοσιογράφος ξεχωρίζει για τα θέματα που «ακουμπά» αλλά και για τα ρεπορτάζ που παρουσιάζει, με αποτέλεσμα για περισσότερες από δύο ώρες να βρίσκεται ψηλά στην προτίμηση του κοινού.

Διαβάστε ακόμα:

Τηλεθέαση: Ποια σειρά του ΑΝΤ1 ανεβαίνει «επικίνδυνα»

Τηλεθέαση: Οι σειρές δεν αφήνουν περιθώρια στον ανταγωνισμό

Το φινάλε του «House of the Dragon» έγραψε ιστορία