Ποιοι βάζουν γκολ στην τηλεθέαση στη βραδινή ζώνη

Τηλεθέαση: Το βράδυ της Δευτέρας, οι ανατροπές κυριάρχησαν και η πρωτιά μοιράστηκε ανάμεσα στην ποδοσφαιρική διοργάνωση και τη μυθοπλασία
2'

Συνεχίζονται οι μάχες στην prime time ζώνη, καθημερινά, με τους αγώνες του Μουντιάλ να φέρνουν νέα δεδομένα στην τελική κατάταξη. Το βράδυ της Δευτέρας, οι ανατροπές κυριάρχησαν και η πρωτιά μοιράστηκε ανάμεσα στην ποδοσφαιρική διοργάνωση και τη μυθοπλασία.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τους πίνακες της Nielsen, στο δυναμικό κοινό την πρώτη θέση κέρδισε ο αγώνας Πορτογαλίας-Ουρουγουάης που μεταδόθηκε από τον ΑΝΤ1. Έκανε 24,9% ενώ ακολούθησαν οι αγαπημένες σειρές. Ο «Σασμός» του ALPHA βρέθηκε να κάνει 22,6%, «Η Γη της Ελιάς» του MEGA 17%, το «Μαύρο Ρόδο» του ίδιου καναλιού 16,2% και «Αυτή η νύχτα μένει» του ALPHA 13,3%. Το ριάλιτι μόδας του STAR «GNTM» έκανε 11,4%, ενώ το σίριαλ της ΕΡΤ1 «Κάνε ότι κοιμάσαι» 7,3%.

Τα πράγματα άλλαξαν στο σύνολο του κοινού, όπου η μυθοπλασία πήρε τη ρεβάνς. Έτσι, στην κορυφή βρέθηκε η σειρά του MEGA «Η Γη της Ελιάς», που από τις 21.00 έως τις 22.40, σημείωσε 24,4%. Ο «Σασμός» του ALPHA άγγιξε το 23,1% ενώ ο ποδοσφαιρικός αγώνας του Μουντιάλ 22,6%. Το «Μαύρο Ρόδο» του MEGA, από τις 22.40 έως τις 24.00, συγκέντρωσε 22,1%, η παραγωγή του ALPHA «Αυτή η νύχτα μένει» 15,9% και το «GNTM» περιορίστηκε στο 8,5%. Στο σύνολο του κοινού η σειρά του Σπύρου Παπαδόπουλου, στη δημόσια τηλεόραση, έκανε 6,4%.

Σταθερή αξία, στη ζώνη των 20.00, η σειρά του ALPHA «Ο παράδεισος των Κυριών» που έκανε χθες 19,5% στο σύνολο και 17,6% στους τηλεθεατές 18-54. Η σειρά της ΕΡΤ1, «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο», που προβάλλεται την ίδια ώρα, έκανε 4,7% στο σύνολο και 2,9% στο δυναμικό κοινό. Το σίριαλ του OPEN, «Η δική μας οικογένεια», αρκέστηκε αντίστοιχα στο 4,5% και 4,8%.

Στη late night ζώνη, να σημειωθεί, η «Μεγάλη εικόνα» του MEGA έκανε 10,1% στο σύνολο και 7,5% στο δυναμικό κοινό. Στην ΕΡΤ1 το «Φάσμα» δεν μπόρεσε να ξεπεράσει το 2,8% στο σύνολο και το 3,1% στους τηλεθεατές 18-54.

Ακολουθήστε το Newsbomb και στο κανάλι μας στο YouTube