Τηλεθέαση: Το Μουντιάλ απογείωσε τον ΑΝΤ1 – Ποσοστά πάνω από 50%

Τηλεθέαση: Ο μεγάλος τελικός του Μουντιάλ σάρωσε σε ποσοστά - Δικαίως πίστεψε ο ΑΝΤ1 στη διοργάνωση

Τηλεθέαση: Το Μουντιάλ απογείωσε τον ΑΝΤ1 – Ποσοστά πάνω από 50%
Eurokinissi
2'

Το απόγευμα της Κυριακής 18/12, οι λάτρεις της στρογγυλής θεάς απόλαυσαν έναν εντυπωσιακό τελικό στο παγκόσμιο κύπελο ποδοσφαίρου. Η Αργεντινή κονταροχτυπήθηκε με τη Γαλλία, σε ένα ματς που διήρκησε περίπου τρεις ώρες και ανέδειξε νικήτρια την Αργεντινή, μονοπωλώντας το ενδιαφέρον λόγω των ανατροπών και τον εξελίξεων.

Ο αγώνας του Μουντιάλ μεταδόθηκε από τη συχνότητα του ΑΝΤ1, με το κανάλι του Αμαρουσίου να σαρώνει σε ποσοστά τηλεθέασης και να αποδεικνύεται ότι δικαίως «πίστεψε» στην εν λόγω διοργάνωση.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, στο δυναμικό κοινό, το παιχνίδι της Αργεντινής με τη Γαλλία σημείωσε μέσο όρο 61,7% φτάνοντας σε τέταρτο (19.30-19.45) μέχρι και το 72,2%. Στο γενικό σύνολο, ο μέσος όρος του αγώνα ήταν 58,3%, ενώ το υψηλότερο ποσοστό σημειώθηκε στο ίδιο τέταρτο (19.30-19.45) φτάνοντας το 67,4%.

Η Κυριακή, όμως, είχε κι άλλες εκπλήξεις για τους τηλεθεατές. Στη βραδινή ζώνη προβλήθηκε έκτακτο επεισόδιο του «Σασμού», με τη σειρά του ALPHA να βρίσκεται στην κορυφή. Συγκεκριμένα, έκανε 24,7% στο σύνολο και 24,2% στους τηλεθεατές 18-54. «Η Γη της Ελιάς» του MEGA, την ίδια ώρα, σημείωσε 24% στο σύνολο και 15,6% στο δυναμικό κοινό. Το «Μαύρο Ρόδο», του ίδιου καναλιού, που πήρε το lead in, έφτασε στο 22,3% στο σύνολο και στο 17% στο δυναμικό κοινό.

Το μουσικό σόου «Voice» του ΣΚΑΪ αρκέστηκε στο 14,2% στο σύνολο και στο 11,2% στους τηλεθεατές 18-54. Το «Κόκκινο Ποτάμι» του OPEN έκανε 3,4% και 3,9% αντίστοιχα, ενώ η σειρά της ΕΡΤ1 «Μια νύχτα του Αυγούστου» έκανε 2,9% στο σύνολο και 2% στο δυναμικό κοινό.

Χθες, θέση στη βραδινή ζώνη, πήρε και το «Rouk Zouk Special» με τη Ζέτα Μακρυπούλια. Το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι έκανε 10,5% στο σύνολο και 13,3% στο δυναμικό κοινό.

Όσον αφορά στο «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» του ALPHA; Η σειρά προβλήθηκε στη ζώνη των 20.00 κάνοντας 11,1% στο σύνολο και 10,9% στο δυναμικό κοινό.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή