Τηλεθέαση: Οι πρωινές εκπομπές επέστρεψαν – Ποιες κέρδισαν το κοινό

Οι πρωινές εκπομπές των καναλιών επέστρεψαν χθες στη θέση τους. Τι έδειξαν οι μετρήσεις της Nielsen.
2'

Έπειτα από ένα μικρό διάλειμμα λόγω των γιορτών των Χριστουγέννων, οι πρωινές εκπομπές των καναλιών επέστρεψαν χθες στη θέση τους και προσπάθησαν να κερδίσουν ξανά την εμπιστοσύνη του κοινού.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τις μετρήσεις της Nielsen, το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 σημείωσε 13,7% στο σύνολο και 12,7% στο δυναμικό κοινό τερματίζοντας στην πρώτη θέση. Η κοινωνική εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα», που ξεκινά στις 11.45 στο STAR, με τη Ζήνα Κουτσελίνη, έκανε 12% στο σύνολο και 11,5% στους τηλεθεατές 18-54.

Η Κατερίνα Καινούργιου με το ψυχαγωγικό μαγκαζίνο «Super Κατερίνα» του ALPHA έκανε 10,8% στο σύνολο και 11,2% στο δυναμικό κοινό ενώ το «Πάμε Δανάη!» του MEGA με τη Δανάη Μπάρκα 9,8% στο σύνολο και 10,9% στους τηλεθεατές 18-54.

Το «Breakfast@STAR» έκανε 5,2% και 6,1%, σε σύνολο και δυναμικό κοινό, και το «Ποιος είναι πρωινιάτικα;» του OPEN με τη Μπέττυ Μαγγίρα έκανε 4,9% στο σύνολο και 5,3% στο δυναμικό κοινό.

Την ίδια ώρα, οι ενημερωτικές εκπομπές του ΣΚΑΪ «κονταροχτυπήθηκαν» με τα παραπάνω προγράμματα. Συγκεκριμένα, οι «Αταίριαστοι» έκαναν χθες 11,9% στο σύνολο και 8,3% στο δυναμικό κοινό. Οι «Δεκατιανοί», που αντικαθιστούν αυτές τις ημέρες το «Πρωινό Μας» και τη Φαίη Σκορδά, σημείωσαν 12,1% στο σύνολο και 7,9% στους τηλεθεατές 18-54.

Τι έκαναν Μελέτη και Τσιμτσιλή

Στην πολύ πρωινή ζώνη, το «Happy Day» στον ALPHA με τη Σταματίνα Τσιμτσιλή έκανε 13,2% στο σύνολο και 13,4% στους τηλεθεατές 18-54. Η Ελεονώρα Μελέτη με το «MEGA Καλημέρα» έκανε 9,4% και 9,5%, σε σύνολο και δυναμικό κοινό. Οι εν λόγω εκπομπές, που συνδυάζουν θέματα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, έχουν να ανταγωνιστούν τις αμιγώς ενημερωτικές εκπομπές της ίδιας ζώνης.

Το «Καλημέρα Ελλάδα», χθες, έκανε 13,9% στο σύνολο και 11,8% στο δυναμικό κοινό και το «Σήμερα» του ΣΚΑΪ σημείωσε 18,3% στο σύνολο και 10,8% στο δυναμικό κοινό.

Η εκπομπή «Κοινωνία ώρα MEGA», να σημειωθεί, σαρώνει στους πίνακες της Nielsen αγγίζοντας χθες το 18,5% στο σύνολο και το 21% στους τηλεθεατές 18-54.