Survivor All Star: Τι συνέβη με την τηλεθέαση στο χθεσινό επεισόδιο
Τηλεθέαση: Πώς «έκλεισε» η εβδομάδα στο Survivor All Star
Η πρώτη εβδομάδα του «Survivor All Star» ολοκληρώθηκε και αποδείχτηκε ότι το κοινό αδημονούσε για την επιστροφή του πρότζεκτ. Το ριάλιτι επιβίωσης κινήθηκε σε εξαιρετικά υψηλές πτήσεις, ωστόσο το ενδιαφέρον είναι μεγάλο για τη συνέχεια και για την πορεία του στους πίνακες τηλεθέασης.
Χθες πάντως, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το «Survivor All Star» σκαρφάλωσε στο 30,5% στο σύνολο και στο 31,6% στους τηλεθεατές 18-54 συνεχίζοντας την επιτυχημένη διαδρομή όλη της εβδομάδας.
Να σημειωθεί ότι, το βράδυ της Τρίτης, έκανε 32,2% στο σύνολο φτάνοντας σε τέταρτο (00.15-00.30) μέχρι και το 43,6%. Στο δυναμικό κοινό, την ίδια ημέρα, είχε μέσο όρο 34,5% ενώ στο ίδιο τέταρτο σκαρφάλωσε μέχρι το 45,8%. Στην πρεμιέρα, έκανε 40,3% στο δυναμικό κοινό (18-54) και 39,2% στο γενικό σύνολο του κοινού. Η τηλεθέαση στα επιμέρους κοινά ήταν ακόμα υψηλότερη με ποσοστό 41,7% στους άντρες (25-44) και 45,5% αντίστοιχα στις γυναίκες (25-44). Στο δεύτερο επεισόδιο, της Δευτέρας, το ριάλιτι επιβίωσης άγγιξε το 31,5% στο σύνολο και το 34,3% στους τηλεθεατές 18-54.
Ποιοι θα είναι οι μεγάλοι αντίπαλοι του «Survivor All Star»
Οι σειρές «Γη της Ελιάς» (επιστρέφει την Κυριακή 15 Ιανουαρίου), «Μαύρο Ρόδο», «Σασμός», «Παγιδευμένοι» (κάνουν come back τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου) θα είναι οι βασικοί αντίπαλοι του ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ, που σίγουρα θα «βάλουν εμπόδια». Οι εν λόγω παραγωγές έχουν ήδη κερδίσει μεγάλο μερίδιο τηλεθεατών, που καθηλώνονται για να παρακολουθήσουν τις σεναριακές εξελίξεις. Βεβαίως η κίνηση του ΣΚΑΪ να βγάλει το «Survivor» στον αέρα μία εβδομάδα νωρίτερα, ίσως λειτουργήσει ευεργετικά για το σταθμό.
Ένας ακόμη δυνατός ανταγωνιστής είναι και το «MasterChef». Το πολυσυζητημένο πρότζεκτ μαγειρικής επιστρέφει, τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου, στο STAR στις 21.00, και θα πρέπει να δώσει για μία ακόμη σεζόν τηλεοπτική μάχη με το «Survivor». Τα δύο ριάλιτι είθισται να «κονταροχτυπιούνται» στο δεύτερο μισό της χρονιάς και το μόνο που απομένει είναι να δούμε τι θα δείξουν οι πίνακες της Nielsen φέτος.