Ενημέρωση μέσω διαδικτύου «ψηφίζουν» οι Ευρωπαίοι

Την εκρηκτική άνοδο της χρήσης του διαδικτύου για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία των Ελλήνων - και γενικότερα των Ευρωπαίων - καταδεικνύει η έρευνα «Mediascope Europe» που έδωσε στη δημοσιότητα το Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe).

Ενημέρωση μέσω διαδικτύου «ψηφίζουν» οι Ευρωπαίοι
2'

Η έρευνα που καλύπτει 28 ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, αποκαλύπτει τα πρότυπα κατανάλωσης media στο διαδίκτυο, το ραδιόφωνο, την τηλεόραση, τις εφημερίδες και τα περιοδικά.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας περίπου 427 εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρησιμοποιούν το internet, δηλαδή το 65% των κατοίκων της Ευρώπης, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο περίπου 14,8 ώρες την εβδομάδα online.

Πρωταρχικός στόχος τους, όπως φαίνεται από το περιεχόμενο των ιστοσελίδων που επισκέπτονται, είναι η ενημέρωση.

Οι ειδησεογραφικές ιστοσελίδες είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς, καθώς 9 στους 10 Ευρωπαίους χρήστες του διαδικτύου καλύπτουν τις ενημερωτικές τους ανάγκες μέσω internet.

Εξίσου εντυπωσιακά είναι τα ευρήματα όσον αφορά τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, καθώς το internet δείχνει να τα «απορροφά».

Συγκεκριμένα, το 73% των χρηστών παρακολουθούν τηλεόραση online (311,6 εκ.) με πιο πιθανές τις ηλικίες 14-24 (83%) και τις ηλικίες 35-44 (81%).

Το ίδιο ισχύει και για το ραδιόφωνο, με το 67% των χρηστών του Internet ακούν ραδιόφωνο μέσω internet (286 εκ.). Το ποσοστό εκτινάσσεται στο 81% για τις ηλικίες 16-24.

diadktyo_thleorash

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν σαφώς και τα ποσοστά online αγορών, καθώς το 96% των Ευρωπαίων κάνει ηλεκτρονική έρευνα αγοράς πριν ψωνίσει, ενώ το 87% κάνει και ηλεκτρονικές αγορές, με την διαφημιστική αγορά να στρέφεται ολοένα και περισσότερο προς το internet.

Συγκεκριμένα, το 51% των καταναλωτών αναφέρει πως το internet τους βοηθά να επιλέγουν καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες, ενώ το 47% τείνει να αναζητεί περισσότερες πληροφορίες για προϊόντα που διαφημίζονται online

Αξίζει να σημειωθεί άλλωστε ότι μόλις μέσα σε 6 μήνες, οι Ευρωπαίοι ξόδεψαν 188 δις ευρώ σε αγορές προϊόντων και υπηρεσιών από το internet, δηλαδή κατά μέσο όρο 544 ευρώ ανά Ευρωπαίο online shopper.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή