Τηλεθέαση: Οι εκπλήξεις στη μεσημεριανή και απογευματινή ζώνη
Η φετινή τηλεοπτική σεζόν έχει έντονο το στίγμα του ανταγωνισμού σε όλες τις ζώνες μετάδοσης. Δεν είναι, λοιπόν, μόνο η prime time που παρουσιάζει ενδιαφέρον αλλά και η μεσημεριανή και απογευματινή με πληθώρα προγραμμάτων διαφορετικού περιεχομένου.
Έτσι, χθες Τετάρτη, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το «Rouk Zouk» με τη Ζέτα Μακρυπούλια σημείωσε 15,9% στο σύνολο και 18,5% στους τηλεθεατές 18-54 τερματίζοντας στην πρώτη θέση. Ο Νίκος Μουτσινάς με το «Καλό Μεσημεράκι» του ΣΚΑΪ έκανε 10,1% στο σύνολο και 13,6% στο δυναμικό κοινό. Το «Shopping Star» με τη Βίκυ Καγιά στο STAR έκανε 13,4% στο σύνολο και 11,4% στο δυναμικό κοινό. Η Τατιάνα Στεφανίδου με το «T-Live» του ALPHA άγγιξε 13,3% και 9,1% αντίστοιχα, ενώ η Ελένη Μενεγάκη με το μαγκαζίνο «Ελένη» του MEGA δεν ξεπέρασε 7,9% σε σύνολο και τηλεθεατές 18-54.
Το απόγευμα, στην κορυφή βρέθηκαν τα προγράμματα του MEGA. Από τη μία το ενημερωτικό μαγκαζίνο «Live News» με τον Νίκο Ευαγγελάτο, από την άλλη το «Chase» με τη Μαρία Μπεκατώρου, δημιουργούν μία δυνατή ζώνη που δεν αφήνει περιθώρια στον ανταγωνισμό. Χαρακτηριστικά, ο παρουσιαστής σημείωσε 20% στο σύνολο και 18,8% στο δυναμικό κοινό ενώ το τηλεπαιχνίδι -που παίρνει το lead in- 15,2% στο σύνολο και 19,7% στο δυναμικό κοινό.
«Ο Τροχός της Tύχης» του STAR, ένα από τα μακροβιότερα πρότζεκτ της ελληνικής τηλεόρασης, έκανε 15,9% στο σύνολο και 13,5% στο δυναμικό κοινό αποδεικνύοντας ότι έχει ένα σταθερό κοινό. Το «Deal» του ALPHA σημείωσε 16,4% και 13,2% ενώ το «My style rocks» του ΣΚΑΪ περιορίστηκε στο 7,2% στο σύνολο και στο 8,4% στο δυναμικό κοινό.
Μεγάλη έκπληξη στην απογευματινή ζώνη είναι η σειρά του OPEΝ «Έρωτας Φυγάς». Η παραγωγή μυθοπλασίας άγγιξε το 14,7% στο σύνολο και το 10,5% στο δυναμικό κοινό, ποσοστά πολύ υψηλότερα από τον μέσο όρο του σταθμού.
Όσον αφορά στην καθημερινή σειρά του καναλιού του Φαλήρου, «Άγρια Γη», έκανε 9,5% και 6,7%.