Τηλεθέαση – Πρωινή ζώνη: Η Τσιμτσιλή παίρνει προβάδισμα και ο Λιάγκας είναι στην κορυφή

Τηλεθέαση: Η πρωινή ζώνη έχει μεγάλο ενδιαφέρον και συνεχίζει να απασχολεί.
2'

Μία εβδομάδα, τώρα, με την τραγωδία στα Τέμπη και τις συνεχόμενες εξελίξεις,
οι περισσότερες πρωινές εκπομπές κάνουν focus στην ενημέρωση και στα θέματα
επικαιρότητας. Αν και προσπαθούν να επανέλθουν με κάποιο τρόπο στην
κανονική ροή της σκαλέτας τους, το περισσότερο περιεχόμενο αφορά στο τραγικό
δυστύχημα.

Οι τηλεθεατές, με τη σειρά τους, αποδεικνύουν ότι έχουν κάνει τις επιλογές τους
και αυτό αποτυπώνεται στους πίνακες της Nielsen. Έτσι, χθες Τρίτη, σύμφωνα με
τις μετρήσεις της Nielsen, το «Happy Day» στον ALPHA με τη Σταματίνα
Τσιμτσιλή πέρασε μπροστά από τις περισσότερες ενημερωτικές εκπομπές στο
δυναμικό κοινό σημειώνοντας 19,6% και 16,8% στο σύνολο. Η εκπομπή του
ΑΝΤ1, «Καλημέρα Ελλάδα», έκανε 16,1% και 14,5% αντίστοιχα ενώ το
«Σήμερα» του ΣΚΑΪ έκανε 18% και 11,9% κερδίζοντας την πρώτη θέση στο
σύνολο.

Ο Γιώργος Λιάγκας με το «Πρωινό» του ΑΝΤ1, από τις 10.00 έως τις 13.00,
εμφανίστηκε στην πρώτη θέση. Συγκεκριμένα, έκανε 20,7% στο σύνολο και 15%
στο δυναμικό κοινό. Η «Super Κατερίνα» στον ALPHA έκανε 12,5% στο σύνολο
και 13% στο δυναμικό κοινό ενώ το «Πρωινό Μας» στο ΣΚΑΪ έκανε 12,2% και
12% αντίστοιχα.

Το «Πάμε Δανάη!» του MEGA, με τη Δανάη Μπάρκα στο τιμόνι της
παρουσίασης, σημείωσε 6,6% στο σύνολο και 9,7% στους τηλεθεατές 18-54. H
εκπομπή «Mega Καλημέρα», με την Ελεονώρα Μελέτη, αρκέστηκε στο 9% σε
σύνολο και δυναμικό κοινό. Οι «Αταίριαστοι» του ΣΚΑΪ, που παίρνουν το lead in
από τη Φαίη Σκορδά, έκαναν 10,7% στο σύνολο και 8,6% στους τηλεθεατές 18-
54.

Η Μπέττυ Μαγγίρα με το «Ποιος είναι πρωινιάτικα;» του OPEN έκανε 4,4% στο
σύνολο και 5,4% στους τηλεθεατές 18-54. Την ίδια ώρα, για το «Breakfast@STAR», τα μηχανάκια της Nielsen έδειξαν 4,4% στο σύνολο και
4,2% στο δυναμικό κοινό.