Τηλεθέαση: Σάρωσε ο «Σασμός» στη βραδινή ζώνη – Τι έκανε το Survivor All Star
Η τηλεοπτική σεζόν κυλά, αλλά στη βραδινή ζώνη δεν αλλάζουν πολλά πράγματα. Υπάρχουν αυτά τα προγράμματα που έχουν ξεχωρίσει και το κοινό τα ανταμείβει με υψηλή τηλεθέαση και πρωτιές καθημερινά.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, χθες Τετάρτη, ο «Σασμός» του ALPHA σάρωσε. Συγκεκριμένα, σημείωσε 28,2% στο σύνολο και 23,4% στους τηλεθεατές 18-54. Η παραγωγή μυθοπλασίας, ειδικά με τον επικείμενο γάμο του Αντώνη και της Μαρίνας, κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον και αποδεικνύει ότι είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής και αυτής της σεζόν. Δεν είναι τυχαίο που, όπως όλα δείχνουν, η σειρά ετοιμάζεται να πάρει το εισιτήριο και για την τρίτη χρονιά.
Στη βραδινή ζώνη της Τετάρτης, δεν προβλήθηκε η σειρά του MEGA «Η Γη της Ελιάς» αλλά και το «Μαύρο Ρόδο». Λόγω του ποδοσφαιρικού αγώνα Μπάγερν Μονάχου-Παρί Σεν Ζερμέν, τα σίριαλ μπήκαν στον «πάγο». Το ματς σημείωσε 14,3% στο σύνολο και 13,4% στο δυναμικό κοινό.
Το «Survivor All Star» του ΣΚΑΪ, από τις 21.00 έως τη 01.00, άγγιξε το 20,4% στο σύνολο και το 19,7% στους τηλεθεατές 18-54. Το «MasterChef» του STAR έκανε 11,1% στο σύνολο και 14,2% στο δυναμικό κοινό.
Η σειρά του ALPHA, «Αυτή η νύχτα μένει», που αυτή την εβδομάδα κρατά συντροφιά με τρία επεισόδια, χθες έκανε 13,9% στο σύνολο και 12,1% στους τηλεθεατές 18-54. Οι σειρές του ΑΝΤ1, «The Friend» και «Γέφυρα», έκαναν 5,6% και 6,7%, 4,8% και 5,2% αντίστοιχα. Για την κωμωδία του MEGA «Μαίρη Μαίρη Μαίρη», τα μηχανάκια της Nielsen έδειξαν 8,6% στο σύνολο και 8,1% στο δυναμικό κοινό.
Στη ζώνη των 20.00, οι «Ράδιο Αρβύλα» και «Ο Παράδεισος των Κυριών» διατηρούν το δικό τους φανατικό κοινό. Έτσι, η σατιρική εκπομπή του ΑΝΤ1 έκανε 17,3% στο σύνολο και 22,1% στο δυναμικό κοινό ενώ η σειρά εποχής του ALPHA κράτησε συντροφιά στο 21,6% του συνόλου και στο 17,4% των τηλεθεατών 18-54.