Τηλεθέαση: Σειρές και εκπομπές που σαρώνουν στη βραδινή ζώνη – Ποια προγράμματα «ζορίζονται»
Στη βραδινή ζώνη των τηλεοπτικών σταθμών συναντάμε σειρές, ριάλιτι σόου και τα πιο δυνατά χαρτιά του προγραμματισμού… Τα στελέχη, ως είθισται, στοιχηματίζουν πολύ στην αποκαλούμενη prime time καθώς και το διαφημιστικό ενδιαφέρον είναι μεγάλο.
Οι τηλεθεατές, όμως, σε κάποια από αυτά χαρίζουν υψηλά ποσοστά ενώ κάποια άλλα δεν κερδίζουν την προτίμηση του κοινού.
Έτσι χθες, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, στη λίστα με τους νικητές βλέπουμε τον «Σασμό» του ALPHA. Η δραματική σειρά, που διανύει τη δεύτερη σεζόν, σημείωσε 24,5% στο σύνολο και 23,5% στους τηλεθεατές 18-54. Η παραγωγή μυθοπλασίας του MEGA, «Η Γη της Ελιάς», από τις 21.00 έως τις 22.50, σημείωσε 21,6% στο σύνολο και 14,7% στο δυναμικό κοινό. Το «Μαύρο Ρόδο», που ακολούθησε, έκανε 18% και 13% αντίστοιχα. Το σίριαλ «Αυτή η νύχτα μένει», στον ALPHA, από τις 22.50 και μετά, έκανε 13,9% στο σύνολο και 14,8% στο δυναμικό κοινό.
Οι σειρές του ΑΝΤ1 εμφανίστηκαν με τα συνηθισμένα ποσοστά. Χαρακτηριστικά, η κωμωδία «Ποιος Παπαδόπουλος;» έκανε 5,8% στο σύνολο και 7,7% στους τηλεθεατές 18-54 ενώ οι «Παγιδευμένοι» 9,2% και 9,9%.
Μεγάλο ενδιαφέρον έχουν και τα ποσοστά των ριάλιτι σόου. Το «MasterChef» του STAR, που οδεύει προς το τέλος, κράτησε συντροφιά στο 10,5% του συνόλου και στο 14,1% του δυναμικού κοινού. Το «Survivor All Star» άγγιξε 15,6% στο σύνολο και 14% στο δυναμικό κοινό. Το ριάλιτι επιβίωσης του καναλιού του Φαλήρου εμφανίζεται με χαμηλότερα ποσοστά το τελευταίο διάστημα, όμως οι εκπλήξεις που αναμένουν το κοινό μέχρι το τέλος θα είναι πολλές!
Στη ζώνη των 20.00, δύο είναι οι πρωταγωνιστές. Από τη μία η σειρά του ALPHA «Ο Παράδεισος των Κυριών», από την άλλη το τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1 «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;», κερδίζουν το κοινό. Το σίριαλ, χθες, έκανε 23,1% στο σύνολο και 17,1% στο δυναμικό κοινό. Αντίστοιχα, το πρότζεκτ του ΑΝΤ1 έκανε 19,2% και 17,8%.
Στη late night ζώνη, η εκπομπή «The 2night show» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου έκανε 11,7% στο σύνολο και 12% στο δυναμικό κοινό. Η «Μεγάλη εικόνα», στο MEGA, έκανε 6,9% και 3,6%.