Τι δείχνουν τα μηχανάκια της τηλεθέασης λίγο πριν το τέλος της σεζόν - Οι νικητές της ημέρας
Τηλεθέαση: Σε όλες τις ζώνες υπάρχουν προγράμματα που ξεχωρίζουν και κερδίζουν το κοινό
Δύο εβδομάδες απέμειναν μέχρι τη στιγμή που οι περισσότερες εκπομπές και σειρές θα ρίξουν αυλαία για φέτος. Το κοινό δείχνει σταθερά την εμπιστοσύνη του σε συγκεκριμένα προγράμματα, από το πρωί μέχρι το βράδυ.
Χαρακτηριστικά, χθες, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, στην prime time, μεγάλη νικήτρια ήταν η μυθοπλασία. Η σειρά του ALPHA «Σασμός» έκανε 23,3% στο σύνολο και 22,7% στο δυναμικό κοινό ενώ «Η Γη της Ελιάς» 24,4% και 17,3% αντίστοιχα.
Το «Μαύρο Ρόδο» του MEGA έκανε 18,5% στο σύνολο και 13,7% στους τηλεθεατές 18-54. Η παραγωγή μυθοπλασίας του ALPHA, «Αυτή η νύχτα μένει», κράτησε συντροφιά στο 12,4% του συνόλου και στο 12,6% του δυναμικού κοινού.
Στη βραδινή ζώνη, το «Survivor All Star» έκανε 15,6% και 13,3% αντίστοιχα αποδεικνύοντας ότι διατηρεί ένα σταθερό κοινό. Στην late night, το «First Dates» του STAR ανεβαίνει πολύ στο δυναμικό κοινό αγγίζοντας το 16,7% χθες.
Στην πρωινή ζώνη, πρωταγωνιστής ήταν ο Γιώργος Λιάγκας με το «Πρωινό». Η εκπομπή έκανε 18,5% στο σύνολο και 16,5% στο δυναμικό κοινό με την Κατερίνα Καινούργιου και τη «Super Κατερίνα» να ακολουθούν με 11,3% και 15% σε σύνολο και δυναμικό. Η Ζήνα Κουτσελίνη δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τη λίστα με όσους ξεχωρίζουν, αφού χθες η κοινωνική εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» του STAR σημείωσε 14,1% στο σύνολο και 17,9% στους τηλεθεατές 18-54.
Ιδιαίτερη αναφορά απαιτείται στη Σταματίνα Τσιμτσιλή και το «Happy Day», που κυριολεκτικά σαρώνει τη φετινή σεζόν. Χθες, για παράδειγμα, το μαγκαζίνο του ALPHA έκανε 18,6% στο σύνολο και 25,4% στο δυναμικό κοινό αφήνοντας πίσω του όλες τις ενημερωτικές εκπομπές. Όπως είναι αναμενόμενο, η επόμενη σεζόν θα βρει την οικοδέσποινα στην ίδια θέση με την ίδια ομάδα και χωρίς καμία αλλαγή.
Όσον αφορά στη μεσημεριανή ζώνη, Νίκος Ευαγγελάτος και «Live News» κρατούν σταθερά την πρωτιά με ποσοστά τηλεθέασης που έφτασαν χθες στο 19,9% στο σύνολο και 19,8% στο δυναμικό κοινό.