Τηλεθέαση: Η πρωινή ζώνη ανήκει στην ενημέρωση και η βραδινή στο MEGA
Οι τηλεθεατές έχουν βρει τις καλοκαιρινές τους τηλεοπτικές συνήθειες
Μέσα Αυγούστου και το κοινό είτε πάει διακοπές είτε παρακολουθεί τηλεόραση!
Οι μετρήσεις της Nielsen έχουν μεγάλο ενδιαφέρον και δείχνουν ξεκάθαρους
νικητές.
Στην πρωινή ζώνη, χθες Πέμπτη, το μαγκαζίνο «Κοινωνία Ώρα MEGA»
συγκέντρωσε 15,1% στο σύνολο και 20,9% στο δυναμικό κοινό. Πρόκειται για
εξαιρετικά υψηλά ποσοστά για την καλοκαιρινή αρένα. Να σημειωθεί ότι
Ιορδάνης Χασαπόπουλος και Ανθή Βούλγαρη επιστρέφουν στο τιμόνι της
παρουσίασης στις 28 Αυγούστου για να συνεχίσουν την επιτυχημένη πορεία.
Την ίδια ώρα, η «Πρωινή ενημέρωση» στο ΣΚΑΪ έκανε 16,5% και 10,4% σε
σύνολο και δυναμικό κοινό. Το «Newsroom» του ίδιου σταθμού συγκέντρωσε
12,4% στο σύνολο και 10,8% στο δυναμικό κοινό.
Το ενημερωτικό μαγκαζίνο «Καλοκαίρι μαζί» του ΑΝΤ1 έκανε 9,2% στο σύνολο
και 9 % στους τηλεθεατές 18-54. Το «Alpha Τώρα» σημείωσε 9,1% στο σύνολο
και 7% στο δυναμικό κοινό, ενώ το «Ώρα Ελλάδας» του OPEN 10,6% και 5,6%. Κι ενώ τα πρωινά έχουν αμιγώς ενημερωτικά μαγκαζίνο, στη βραδινή ζώνη οι
επαναλήψεις σειρών πρωταγωνιστούν.
Η κωμωδία «Στο Παρά Πέντε» του MEGA έκανε 18,9% στο σύνολο και 24,4% στο δυναμικό κοινό ενώ το σίριαλ «Ευτυχισμένοι μαζί» -που δίνει το lead in- κράτησε συντροφιά στο 14,3% στο σύνολο και στο 20,7% στο σύνολο. Πρόκειται για δύο θρυλικές σειρές του μεγάλου καναλιού, που έχουν αφήσει εποχή και συνεχίζουν να τραβούν το ενδιαφέρον του κοινού.