Τηλεθέαση: Τι έδειξε το ραβασάκι της Nielsen το πρώτο Σαββατοκύριακο της σεζόν

Οι τηλεοπτικές μάχες των Σαββατοκύριακων ξεκίνησαν…

Τηλεθέαση: Τι έδειξε το ραβασάκι της Nielsen το πρώτο Σαββατοκύριακο της σεζόν
1'

Το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου, οι περισσότερες εκπομπές βγήκαν στον τηλεοπτικό αέρα κάνοντας ποδαρικό στη νέα σεζόν. Οι τηλεθεατές μοιράστηκαν στην ψυχαγωγία, ωστόσο στην ενημέρωση ο νικητής ήταν ξεκάθαρος.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, ο Νίκος Μάνεσης και το μαγκαζίνο «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» στον ALPHA έκανε 19,2% στο σύνολο και 14,2% στο δυναμικό κοινό πιάνοντας «κορυφή» για μία ακόμη χρονιά.

Οι «Δεκατιανοί» του ΣΚΑΪ κατάφεραν να διατηρήσουν ένα σταθερό κοινό, που χθες μεταφράστηκε σε 13,6% στο σύνολο και σε 8,3% στους τηλεθεατές 18-54. Το ψυχαγωγικό μαγκαζίνο «Γεια σου», με τη Μαρία Μπακοδήμου, που πήρε τη σκυτάλη, κράτησε παρέα στο 8,1% του συνόλου και στο 7,1% των τηλεθεατών 18-54.

Όσον αφορά στη Σίσσυ Χρηστίδου και το «Χαμογέλα και Πάλι» του MEGA; Η παρουσιάστρια με την ομάδα της έκανε 10,7% στο σύνολο και 12,6% στο δυναμικό κοινό.

Βεβαίως, είμαστε μόνο στην αρχή της χρονιάς και αναμένουμε αρκετές ακόμη πρεμιέρες. Η Μπέττυ Μαγγίρα με τη νέα της εκπομπή στον ANT1, το πρωινό που αναμένουμε στο OPEN, θα δημιουργήσουν νέα δεδομένα.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή