Τηλεθέαση: Τι έκαναν οι ψυχαγωγικές εκπομπές την Κυριακή των εκλογών
Η Κυριακή ήταν αφιερωμένη στις αυτοδιοικητικές εκλογές, ωστόσο τα ψυχαγωγικά φορμάτ δεν έλλειψαν από την TV
Ο ενημερωτικός μαραθώνιος μπορεί να ξεκίνησε από νωρίς, το πρωί της Κυριακής, αλλά - σε αντίθεση με τις εθνικές εκλογές - δεν απουσίασαν από τον προγραμματισμό των καναλιών τα ψυχαγωγικά πρότζεκτ.
Έτσι, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το πρωί της Κυριακής, το μαγκαζίνο με τη Σίσσυ Χρηστίδου «Χαμογέλα και πάλι» στο MEGA σημείωσε 9,5% στο σύνολο και 11,6% στο δυναμικό κοινό.
Στο μέτωπο του ΑΝΤ1, το «I Love ΣΟΥ ΚΟΥ» κράτησε παρέα στο 8,5% του συνόλου και στο 8,9% των τηλεθεατών 18-54.
Λίγο αργότερα, η Μαρία Μπακοδήμου με την εκπομπή «Γεια σου» του ΣΚΑΪ έκανε 7,9% στο σύνολο και 8,6% στο δυναμικό κοινό.
Ο Κώστας Τσουρός, αντίστοιχα, με την εκπομπή του MEGA «Ακόμη δεν είδες τίποτα» έκανε 9,6% και 8,7%.
Η Ναταλία Γερμανού με το μαγκαζίνο «Καλύτερα δε γίνεται» του ALPHA συγκέντρωσε 13,7% στο σύνολο και 12% στο δυναμικό κοινό.
Όπως γίνεται αντιληπτό, οι ψυχαγωγικές εκπομπές δεν έπεισαν ιδιαίτερα τους τηλεθεατές να συντονιστούν, καθώς ο παλμός των εξελίξεων και οι εκλογές τους οδηγούσε στην ενημέρωση.