Netflix: Αυξάνει τις τιμές στα πακέτα συνδρομών – Νέα πολιτική κωδικού πρόσβασης
Το Netflix πέτυχε έσοδα ρεκόρ ύψους 8,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του έτους, 7,8% περισσότερα από την ίδια περίοδο πέρυσι
Η κορυφαία πλατφόρμα streaming Netflix πρόσθεσε 8,76 εκατ. νέους συνδρομητές το τρίτο τρίμηνο του έτους, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών, όπως αναφέρει το thestival.gr, παρά τον περιορισμό των κοινών κωδικών πρόσβασης
Ο όμιλος έχει πλέον ένα ρεκόρ 247,15 εκατ. συνδρομητών που πληρώνουν παγκοσμίως, 10,8% περισσότερους από ότι πριν από ένα χρόνο, και επωφελείται επίσης από την αύξηση της χρήσης της υπηρεσίας που υποστηρίζεται από διαφημίσεις.
Μετά την επιτυχία αυτού του μέτρου, η Netflix είναι τώρα αποφασισμένη να αυξήσει το κόστος συνδρομής. Η πρώτη αύξηση, που ανακοινώθηκε την Τετάρτη κατά την παρουσίαση των τριμηνιαίων αποτελεσμάτων της εταιρείας, θα επηρεάσει τις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία.
Το Netflix πέτυχε έσοδα ρεκόρ ύψους 8,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του έτους, 7,8% περισσότερα από την ίδια περίοδο πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν την Τετάρτη. Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 20%, στα 1,68 δισ. δολάρια.
Η αύξηση των συνδρομητών της πλατφόρμας είναι η μεγαλύτερη από το δεύτερο τρίμηνο του 2020, η οποία έλαβε χώρα εν μέσω της πανδημίας Covid-19. Μετά από μερικά χρόνια υποτονικής ανάπτυξης, η εταιρεία υιοθέτησε μια διπλή στρατηγική ανάπτυξης που συνέπεσε με μια μεταβολή στην κορυφή της εταιρείας. Από τη μία πλευρά, έθεσε τέλος στη χρήση κοινών λογαριασμών μεταξύ μελών διαφορετικών νοικοκυριών που πλήρωναν για μια ενιαία συνδρομή. Και από την άλλη πλευρά, εγκαινίασε μια χαμηλού κόστους, υποστηριζόμενη από διαφημίσεις, υπηρεσία. Και τα δύο μέτρα λειτούργησαν και επέτρεψαν στο Netflix να ξεχωρίσει σε μια πολυπληθή αγορά, ενώ οι ανταγωνιστές του αγωνίζονται… Η εταιρεία εξήγησε ότι το 30% των νέων συνδρομητών επέλεξε την υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, η οποία είναι διαθέσιμη σε δώδεκα χώρες.
Στις χώρες όπου έλαβε μέτρα για να αποτρέψει τη χρήση κοινών κωδικών πρόσβασης, ο αριθμός των ακυρώσεων συνδρομών ήταν χαμηλότερος από τις προσδοκίες της εταιρείας. Επιπλέον, πολλά από τα νοικοκυριά που χρησιμοποιούσαν κοινόχρηστους κωδικούς πρόσβασης εγγράφονται. Η Netflix υποστήριξε ότι περισσότερα από 100 εκατ. νοικοκυριά μοιράζονται λογαριασμούς.
Η εταιρεία πιστεύει ότι η αφοσίωση των συνδρομητών είναι αρκετά ισχυρή, ώστε να αυξήσει τις τιμές. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα πακέτα που υποστηρίζονται από διαφημίσεις (6,99 δολάρια) και το standard (15,49 δολάρια) παραμένουν τα ίδια, αλλά η τιμή του βασικού πακέτου θα αυξηθεί στα 11,99 δολάρια, ενώ το premium θα εκτοξευθεί στα 22,99 δολάρια. Στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία, τα δύο πρώτα πακέτα παραμένουν επίσης τα ίδια (4,99 και 10,99 λίρες αντίστοιχα στο Ηνωμένο Βασίλειο και 5,99 και 13,49 ευρώ στη Γαλλία), αλλά η βασική υπηρεσία θα αυξηθεί (σε 7,99 λίρες και 10,99 ευρώ), μαζί με το premium (17,99 λίρες και 19,99 ευρώ).
Στην επιστολή του προς τους μετόχους, το Netflix αναφέρθηκε επίσης στον τρόπο με τον οποίο οι απεργίες των ηθοποιών και των σεναριογράφων επηρέασαν τη βιομηχανία του θεάματος. «Οι τελευταίοι έξι μήνες ήταν δύσκολοι για τον κλάδο μας, δεδομένων των συνδυασμένων απεργιών σεναριογράφων και ηθοποιών στις ΗΠΑ. Ενώ έχουμε καταλήξει σε συμφωνία με την WGA, οι διαπραγματεύσεις με την SAG-AFTRA συνεχίζονται. Δεσμευόμαστε να επιλύσουμε τα εναπομείναντα ζητήματα το συντομότερο δυνατό, ώστε όλοι να επιστρέψουν στη δουλειά τους και να δημιουργήσουν ταινίες και τηλεοπτικές σειρές που θα αγαπήσει το κοινό», αναφέρεται.