Τηλεθέαση: Πώς κλείνει το πρώτο δίμηνο για τον ΑΝΤ1- Τα ποσοστά σε σχέση με πέρσι

Τηλεθέαση: Η τηλεοπτική σεζόν βρίσκεται στην αρχή, αλλά ο ΑΝΤ1 φαίνεται ότι κερδίζει το πρώτο στοίχημα
3'

Ο ανταγωνισμός είναι ο βασικός πρωταγωνιστής της φετινής τηλεοπτικής χρονιάς. Ωστόσο, το πρόσημο για τον ΑΝΤ1 είναι θετικό καθώς ήδη τους δύο πρώτους μήνες μετρά πρωτιές σημειώνοντας ανοδική πορεία τόσο στην prime time ζώνη όσο και στο σύνολο ημέρας σε σχέση με πέρυσι.

Συγκεκριμένα, τον Οκτώβριο που μόλις έκλεισε, συγκριτικά με την περσινή χρονιά, ο ΑΝΤ1 είναι ανεβασμένος κατά 1 μονάδα στο σύνολο της ημέρας. Τις καθημερινές στην off peak ζώνη (06.00 – 21.00) είναι πρώτο κανάλι, ενώ στην prime time (21.00 – 24.00), είναι κερδισμένος κατά περίπου 2,5 μονάδες. Η αύξηση αυτή στα ποσοστά του είναι και η υψηλότερη σε σχέση με τα άλλα κανάλια, τα οποία στην πλειοψηφία τους έχουν χάσει πόντους και μονάδες λόγω ανταγωνισμού.

Την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» εμπιστεύτηκαν οι τηλεθεατές για την ενημέρωσή τους τον Οκτώβριο, δίνοντάς της την πρώτη θέση στη ζώνη προβολής της, στο δυναμικό κοινό 18-54. Ο Γιώργος Παπαδάκης και η Μαρία Αναστασοπούλου ήταν πρώτοι με μέσο όρο 16,4% στο δυναμικό κοινό 18-54. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εκπομπή του ΑΝΤ1 στο γενικό σύνολο κατέγραψε 17,3%, ενώ σε επιμέρους ανδρικό κοινό (ηλικίας 45-54) έφτασε το 24%, και σε επιμέρους γυναικείο κοινό (ηλικίας 45-54) άγγιξε το 16,6%.

«Το Πρωινό» ήταν τον Οκτώβριο η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία τους. Η εκπομπή ήταν στην πρώτη θέση στο γενικό σύνολο στη ζώνη προβολής της με διαφορά από τον ανταγωνισμό. Η εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα κατέγραψε μέσο όρο 18,1%, στο γενικό σύνολο, με 2,9 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι. Αξίζει να σημειωθεί ότι «Το Πρωινό» στο δυναμικό κοινό κατέγραψε 15,2%, ενώ σε επιμέρους ανδρικό κοινό (ηλικίας 45-54) κατέγραψε 21,4%, και σε επιμέρους γυναικείο κοινό (ηλικίας 45-54) έφτασε το 16,4%.

Οι τηλεθεατές έκαναν παιχνίδι στον ΑΝΤ1 και έδωσαν την πρωτιά στο «ROUK ZOUK» και τον Οκτώβριο. Το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι, με τη Ζέτα Μακρυπούλια, ήταν πρώτο τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 18%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό τουλάχιστον 8,2 μονάδες, όσο και στο γενικό σύνολο σημειώνοντας 16,7%, με 4 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι. Μάλιστα, το «Rouk Zouk» ήταν πρώτο στην πλειοψηφία των επιμέρους κοινών σημειώνοντας τις πιο ψηλές του επιδόσεις στους άνδρες ηλικίας 25-44 με 22,2%, και στις γυναίκες ηλικίας 18-24 φτάνοντας το 20,1%.

Οι τηλεθεατές «έπαιξαν» και με το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» τον Οκτώβριο, χαρίζοντάς του την πρωτιά. Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου με τον «Εκατομμυριούχο» του ήταν πρώτος στο δυναμικό κοινό 18-54 στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 16,8%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό κατά 4,1 μονάδες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» κατέγραψε στο γενικό σύνολο 16,1%, ενώ στους άνδρες και στις γυναίκες ηλικίας 35-44 σκόραρε μέχρι και 18,1% και 18,2%, αντίστοιχα.

Τέλος οι ξεχωριστοί καλεσμένοι και οι εξομολογήσεις στο «The 2night show» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, ξενύχτησαν τους τηλεθεατές τον Οκτώβριο και έφεραν πρώτη την εκπομπή στη ζώνη προβολής του, τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 με 15,6% και 4,8 μονάδες μπροστά από τον ανταγωνισμό όσο και στο σύνολο κοινού με 15,3 % και 3,8 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι. Οι πιο πιστοί τηλεθεατές της εκπομπής ήταν οι γυναίκες, όπου σημείωσε μερίδιο μέχρι και 22,2%, σε επιμέρους κοινό.