Τηλεθέαση: Το MasterChef ήρθε και έφερε νέα δεδομένα στη βραδινή ζώνη
Ολοκληρώνεται το παζλ με τις νέες αφίξεις στη βραδινή ζώνη και το ενδιαφέρον είναι μεγάλο. Οι ανατροπές στους πίνακες της Nielsen καλά κρατούν και, όπως αποδεικνύεται, το «MasterChef» έχει επιστρέψει έτοιμο για όλα!
Ο διαγωνισμός μαγειρικής έκανε πρεμιέρα, τη Δευτέρα, ξεσήκωσε τα social media και κατέγραψε 14% στο σύνολο και 21,3% στο δυναμικό κοινό κερδίζοντας την πρώτη θέση στο εν λόγω μερίδιο.
Η «Μάγισσα» του ΑΝΤ1, στο πρώτο επεισόδιο για το 2024, κράτησε παρέα στο 14,4% του κοινού και στο 15,6% των τηλεθεατών 18-54. Ο «Σασμός» του ALPHA, επίσης στο πρώτο επεισόδιο για τη νέα χρονιά, σημείωσε 15,6% στο σύνολο και 13,2% στο δυναμικό κοινό χάνοντας ένα μεγάλο μέρος από τα ποσοστά που συνήθως κάνει.
«Η Γη της Ελιάς» στο MEGA, στο δεύτερο επεισόδιο της χρονιάς, έκανε 18,7% στο σύνολο και 13% στο δυναμικό κοινό, ενώ το «Ναυάγιο» -που ακολούθησε- κράτησε το 16,2% του συνόλου και το 12,1% του δυναμικού κοινού.
Οι «Παγιδευμένοι» του ΑΝΤ1 έκαναν 11,1% στο σύνολο και 10,5% στο δυναμικό κοινό ενώ οι σειρές της ΕΡΤ1 περιορίστηκαν σε μονοψήφια. Η παραγωγή μυθοπλασίας «Κάνε ότι κοιμάσαι» έκανε 2,7% και 3,7% ενώ «Η Παραλία» 6,5% στο σύνολο και 6,3% στο δυναμικό κοινό.
Όσον αφορά στο «Survivor»; Το ριάλιτι επιβίωσης έκανε 14,6% στο σύνολο και 12,1% στους τηλεθεατές 18-54, με τον ανταγωνισμό να φαίνεται ότι «ζόρισε» το φορμάτ στη βραδινή ζώνη του καναλιού του Φαλήρου.
Το ίδιο συνέβη και με τη μυθοπλασία, αφού όλες οι σειρές έχασαν έδαφος στην prime time. Όπως αποτυπώνεται, η συνέχεια θα είναι κρίσιμη και σημαντική για τα κανάλια προκειμένου να δουν πού θα καθίσει η μπίλια και ποιοι θα είναι οι κερδισμένοι του Β’ μισού.