Άννα Παναγιωτοπούλου: Οι τηλεοπτικοί ρόλοι που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ!
Για τη γειτονιά των Αγγέλων ταξίδεψε, χθες Μεγάλο Σάββατο, η Άννα Παναγιωτοπούλου αφήνοντας ανεξίτηλο το στίγμα της στο θέατρο, τον κινηματογράφο αλλά και την τηλεόραση. Η σπουδαία ηθοποιός λατρεύτηκε από το ευρύ κοινό μέσα από ρόλους στη μικρή οθόνη, που μπορεί αριθμητικά να μην ήταν πολλοί… είχαν όμως τεράστια απήχηση μεγαλώνοντας γενιές και γενιές.
Για ολόκληρες δεκαετίες, λέγοντας το όνομά της, το μυαλό γύρισε στη θρυλική σειρά «Μαντάμ Σουσού». Πρωτοπροβλήθηκε το 1986 από το κανάλι της ΕΡΤ2 και η ιστορία βασίστηκε στο μυθιστόρημα του Δημήτρη Ψαθά (1939). Το σενάριο εξιστορούσε τις περιπέτειες της Μαντάμ Σουσού που, από την υποβαθμισμένη αθηναϊκή γειτονιά του Βούθουλα στον Κολωνό, μετακόμιζε στο Κολωνάκι, χώρισε τον ιχθυοπώλη σύζυγό της Παναγιωτάκη και έγινε λεία στα χέρια ενός αρπαχτικού προικοθήρα. Η μοναδική Άννα Παναγιωτοπούλου κρατούσε τη βασική ηρωίδα, τη Σουσού Παναγιώτου, δίνοντας ρεσιτάλ ερμηνείας σε κάθε σκηνή.
Επόμενος τηλεοπτικός σταθμός στην καριέρα της αποτέλεσαν οι «3 Χάριτες». Προβλήθηκε από το MEGA, από το 1989 έως το 1992, και σημείωσε τεράστια επιτυχία. Η σειρά περιέγραφε την καθημερινότητα τριών αδερφών, οι οποίες αποφάσισαν να μείνουν στο ίδιο σπίτι, αλλά και όλα τα αστεία περιστατικά αυτής της συμβίωσης. Η Όλγα Χαρίτου-Παπαχαρίτου (Άννα Παναγιωτοπούλου) ήταν η μεγαλύτερη από τις αδελφές Χαρίτου (παρόλο που στην πραγματικότητα η ηθοποιός ήταν μικρότερη από τη Μίνα Αδαμάκη που ενσάρκωνε την Ειρήνη). Ο σύζυγός της είχε πεθάνει, αφήνοντάς τη με μια κόρη, την Τέτη Παπαχαρίτου (Άννα Κουρή), ενώ η εν λόγω ηρωίδα ξεχώρισε για το ότι αντιμετώπιζε τα θέματα με στωικότητα και μια διάθεση ειρωνείας.
Η Άννα Παναγιωτοπούλου αγαπήθηκε, όμως, όσο ελάχιστες ηθοποιούς, για τον υπέροχο ρόλο της Χριστίνας στην παραγωγή του MEGA «Ντόλτσε Βίτα». Με την υπογραφή των Αλέξανδρου Ρήγα και Λευτέρη Παπαπέτρου, η σειρά παρουσίαζε τον απαγορευμένο έρωτα μιας ηλικιακά ώριμης χήρας με τον αρραβωνιαστικό της κόρης της, καθώς και τα κωμικά μπλεξίματα που προκύπτουν προσπαθώντας να κρύψουν αυτή τη σχέση από τον περίγυρο τους. Η πλοκή της χαρακτηρίστηκε πολύ προχωρημένη για τα ελληνικά ήθη της εποχής και απενοχοποίησε τον έρωτα μεταξύ μιας μεγαλύτερης σε ηλικία γυναίκας με έναν νεαρότερο άνδρα, καθώς επίσης θέσπισε και έναν καινούργιο και πιο ευρηματικό κώδικα χιούμορ με στοιχεία μαύρης κωμωδίας. Κύριοι πρωταγωνιστές ήταν η Άννα Παναγιωτοπούλου και ο Θανάσης Ευθυμιάδης, ενώ το υπόλοιπο πρωταγωνιστικό καστ απαρτιζόταν από τη Κατιάνα Μπαλανίκα, τη Μαρία Καβογιάννη.
Μάλιστα, ο Θανάσης Ευθυμιάδης και η Μαρία Καβογιάννη αποχαιρέτισαν την αγαπημένη τους Άννα Παναγιωτοπούλου μέσα από τα social media καθώς πάντα θα ενώνονται μαζί της με γλυκές αναμνήσεις μιας μεγάλης επιτυχίας.
«Ακριβώς 29 χρόνια πριν, τον Μάιο τού 1995, είχαμε κάνει το πρώτο μας γύρισμα για το Ντόλτσε Βίτα… Σ’ ευχαριστώ από καρδιάς. Καλό σου ταξίδι…», έγραψε ο Θανάσης Ευθυμιάδης για την Άννα Παναγιωτοπούλου.
«Άννα μου… δεν είναι τυχαίο ότι έφυγες την ημέρα της Ανάστασης γιατί αναστηθήκαμε όλοι μέσα από τους ρόλους σου, το ταλέντο σου και την γενναιοδωρία σου. Δεν θα ξεχάσω πόσο με στήριξες. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα…», έγραψε η Μαρία Καβογιάννη στην ανάρτησή της, δημοσιεύοντας φωτογραφία τους από τη σειρά «Ντόλτσε Βίτα».