Τηλεθέαση: Πώς κλείνει η σεζόν για τις πρωινές εκπομπές

Τα νούμερα της Nielsen δείχνουν νικητές και ηττημένους στην πρωινή ζώνη
Τηλεθέαση: Πώς κλείνει η σεζόν για τις πρωινές εκπομπές
unsplash
2'

Με μεγάλο ενδιαφέρον, μέχρι την τελευταία στιγμή, κυλά η σεζόν για την πρωινή ζώνη καθώς όλοι θέλουν την πρώτη θέση. Για κάποιους το πρόσημο είναι θετικό και τα χαμόγελα μεγάλα, για κάποιους άλλους όμως οι χαμηλές πτήσεις φέρνουν προβληματισμό.

Σύμφωνα με τις χθεσινές μετρήσεις, το «Breakfast@STAR» κέρδισε την πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό σημειώνοντας 17,5%. Στο σύνολο το δίδυμο Ελένη Χατζίδου-Ετεοκλής Παύλου έκανε 11,7%. Η ψυχαγωγική εκπομπή κρατά στα χέρια της το εισιτήριο για την επόμενη σεζόν, αποχαιρετώντας μία υπέροχη χρονιά.

Το «Πρωινό» του ΑΝΤ1, με τον Γιώργο Λιάγκα, κράτησε συντροφιά χθες στο 15,8% του συνόλου και στο 12,2% του δυναμικού κοινού. Η χρονιά κλείνει με καλά ποσοστά για τον δημοσιογράφο, ειδικά στο σύνολο, με τον ίδιο να επιθυμεί για του χρόνου τονωτικές ενέσεις στο κομμάτι του lifestyle.

Η Κατερίνα Καινούργιου, χθες, κατέγραψε με τη «Super Κατερίνα» 12,4% στο σύνολο και 12,3% στο δυναμικό κοινό ενώ το «Πάμε Δανάη!» του MEGA περιορίστηκε στο 6,7% του συνόλου και στο 8,7% των τηλεθεατών 18-54. Η εκπομπή του ΣΚΑΪ, «Fay’s Time», που θα ρίξει αυλαία φέτος, έκανε 8,3% στο σύνολο και 6,1% στο δυναμικό κοινό και οι «Αταίριαστοι» -από τους οποίους παίρνει το lead in- 17,5% και 5% αντίστοιχα.

Το «Πρωινό Σου Σου» του OPEN, με την Ελένη Τσολάκη, δεν μπόρεσε να ξεπεράσει το 3,3% στο σύνολο και το 3,5% στο δυναμικό κοινό με την ίδια την παρουσιάστρια να αναμένεται να ξεκινήσει τα ραντεβού με τον Νίκο Κοκλώνη για την επόμενη χρονιά.

Η Ζήνα Κουτσελίνη, για την οποία ακόμη δεν έχει βγει λευκός καπνός από το STAR για τη συνέχεια της συνεργασίας τους, έκανε χθες 17,3% στο σύνολο και 16% στο δυναμικό κοινό.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή