Λουκίλα Καρρέρ: Δεν άφησαν τον Διονυσίου και τον Κόκοτα να συνεργαστούν με τον Μίμη Πλέσσα
«Ο κόσμος ξέρει ποιος δεν κοροϊδεύει, ποιο είναι το καλό τραγούδι και το έργο τέχνης» επισημαίνει η Λουκίλα Καρρέρ.
Η Λουκίλα Καρρέρ – Πλέσσα σε συνέντευξη που παραχώρησε Real life αναφέρθηκε στον Μίμη Πλέσσα, ο οποίος συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής στις 12 Οκτωβρίου.
«Ο Μίμης ήθελε νιάτα γύρω του. Αντλούσε και αντλεί από τους νέους. Ήθελε ο μέσος όρος ηλικίας να είναι προς τα κάτω, ακριβώς γιατί του άρεσαν οι φρέσκες ιδέες, οι φρέσκες ενορχηστρώσεις, η φρέσκια ματιά, η νεανική ματιά. Αγαπούσε και αγαπάει πάρα πολύ τους νέους και ήθελε να τους δίνει βήμα. Δεν είχε το σύμπλεγμα να κρατήσει το καλό τραγούδι για τη φίρμα και να δώσει ένα δεύτερο σε έναν νέο τραγουδιστή» εξομολογήθηκε αρχικά η Λουκίλα Καρρέρ.
«Επιπλέον, επειδή δεν είχε συμβόλαιο, καμία δισκογραφική εταιρεία δεν ήθελε να γράψει για τα πρωτοκλασάτα της ονόματα, τα οποία μοιραία θα έγραφαν για όσους είχαν συμβόλαιο. Ο Πλέσσας δεν ήταν δικό τους παιδί, ήταν άναρχο πνεύμα και αποδιοπομπαίος τράγος για τις δισκογραφικές» πρόσθεσε, επίσης, η σύζυγος του μουσικοσυνθέτη.
«Δεν τους άφησαν να συνεργαστούν μαζί του, αυτό έγινε και με τον Στράτο Διονυσίου και με τον Σταμάτη Κόκκοτα.
Στην Τζένη Βάνου, που δεν είχε ούτε εκείνη συμβόλαιο, έδινε τη μια επιτυχία μετά την άλλη, αλλά θάφτηκαν, το “Σε βλέπω στο ποτήρι μου” ή το “Χίλιες βραδιές”. Η λαϊκή πλευρά της Τζένης Βάνου ανακαλύφθηκε μετά τον θάνατο της.
«Μέχρι τότε έτρεμαν μήπως “χτυπήσει” τα πρωτοκλασάτα ονόματα των δισκογραφικών που είχαν τα πρωτεία και δεν έπρεπε ξαφνικά να βγει η Βάνου και ο Πλέσσας πάνω από τους δικούς τους.
Ο χρόνος δικαιώνει και τους δημιουργούς και τους τραγουδιστές. Ο χρόνος και η αγάπη του κόσμου, που έχει το αλάθητο. Ο κόσμος ξέρει ποιος δεν κοροϊδεύει, ποιο είναι το καλό τραγούδι και το έργο τέχνης».