Στα «δίχτυα» της ΑΑΔΕ πασίγνωστη influencer - Κατηγορείται για φοροδιαφυγή 350.000

«Ξεψάχνισμα» της ΑΑΔΕ στα social media των influencers

Στα «δίχτυα» της ΑΑΔΕ πασίγνωστη influencer - Κατηγορείται για φοροδιαφυγή 350.000
Unsplash
1'

Στα «δίχτυα» της ΑΑΔΕ πιάστηκε πασίγνωστη influencer, η οποία διαφήμιζε ρούχα, τα πουλούσε διαδικτυακά και δεν έκοψε αποδείξεις 350.000 ευρώ.

Όσο αφορά τους influencers και τον τρόπο που πληρώνονται υπάρχουν κατηγορίες ανάλογα τους ακολούθους τους οποίους έχουν, αναφέρει το ρεπορτάζ του ANT1.

Όσοι έχουν λίγους ακολούθους (nano-influencers) δηλαδή έως και 10.000 η τιμή ανά δημοσίευση που αναρτούν είναι 20 – 100 δολάρια.

Οι micro-influencers (έως 50.000 ακολούθους) παίρνουν 30 – 200 δολάρια ανά δημοσίευση, οι mid-tier influencers (έως 500.000 ακολούθους) φτάνουν τα 80 – 650 δολάρια, οι macro-influencers (έως 1 εκατ. ακολούθους) οι οποίοι φτάνουν τα 1.500 ευρώ τη κάθε φορά που διαφημίζουν κάτι.

Και τέλος, οι mega-influencers (πάνω από 1 εκατ. ακολούθους) οι οποίοι εισπράττουν πάνω από 1.200 ευρώ για κάθε ανάρτηση.

Διευκρινίζεται τέλος, ότι για να μην φοροδιαφεύγει κάποιος ενώ υπάρχει εμπορική δραστηριότητα θα πρέπει:

  • Να κάνει έναρξη της επιχείρησης
  • Να πληρώνει ΦΠΑ
  • Να δίνει τα τιμολόγια μέσω του myData

Όποιος τώρα influencer αψηφά τους κανονισμούς θα πρέπει να ξέρει πως τώρα πια όλα καταφράφονται.

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή