Τηλεθέαση: Μάνεση ή Χρηστίδου, «Διάφανη αγάπη» ή «Ταμπού»; - Τι είδε το κοινό την Κυριακή
Οι «μάχες» της Κυριακής στους πίνακες τηλεθέασης της Nielsen έχουν μεγάλο ενδιαφέρον
Τα τελευταία προγράμματα της σεζόν, στη ζώνη του Σαββατοκύριακου, έκαναν πρώτη επίσημη και πλέον ολοκληρώθηκε ο τηλεοπτικός χάρτης με τον ανταγωνισμό να φαίνεται σκληρός.
Χθες, Κυριακή, ο Νίκος Μάνεσης ήταν ο πρωταγωνιστής στην πρωινή ζώνη. Το μαγκαζίνο «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» στον ALPHA έκανε 17,5% στο σύνολο και 15,7% στο δυναμικό κοινό κερδίζοντας την πρωτιά. Η Σίσσυ Χρηστίδου με το «Χαμογέλα και πάλι» του MEGA σημείωσε 13,1% στο σύνολο και 14,1% στους τηλεθεατές 18-54. Η εκπομπή «Weekenders» του ΑΝΤ1 κατέγραψε 8,8% στο σύνολο και 11,8% στο δυναμικό κοινό, προσπαθώντας να βρει ακόμη τα «πατήματά» της στην αρένα της TV.
Οι «Δεκατιανοί» του ΣΚΑΪ κράτησαν συντροφιά στο 14,1% του συνόλου και στο 8,5% του δυναμικού κοινού, ενώ το «Καλημέρα είπαμε;» της ΕΡΤ1 έκανε 6,1% και 5,7% στο δυναμικό κοινό.
Στη βραδινή ζώνη, η νέα σειρά του ALPHA «Διάφανη Αγάπη» κέρδισε το 13,3% του συνόλου και το 15% του δυναμικού κοινού, ενώ το «Ταμπού» του MEGA 14,4% και 11,1% αντίστοιχα. Ο αγώνας μπάσκετ Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός, που μεταδόθηκε από την ΕΡΤ3, έκανε 11,1% στο σύνολο και 12,3% στο δυναμικό κοινό.
Η «Φάρμα» του STAR έκανε 8,8% στο σύνολο και 9,7% στους τηλεθεατές 18-54, ενώ ο τελικός του «Power of love» 8,3% και 7,1% αντίστοιχα.