Τηλεθέαση: Μάνεση ή Χρηστίδου, «Διάφανη αγάπη» ή «Ταμπού»; - Τι είδε το κοινό την Κυριακή

Οι «μάχες» της Κυριακής στους πίνακες τηλεθέασης της Nielsen έχουν μεγάλο ενδιαφέρον

Τηλεθέαση: Μάνεση ή Χρηστίδου, «Διάφανη αγάπη» ή «Ταμπού»; - Τι είδε το κοινό την Κυριακή
1'

Τα τελευταία προγράμματα της σεζόν, στη ζώνη του Σαββατοκύριακου, έκαναν πρώτη επίσημη και πλέον ολοκληρώθηκε ο τηλεοπτικός χάρτης με τον ανταγωνισμό να φαίνεται σκληρός.

Χθες, Κυριακή, ο Νίκος Μάνεσης ήταν ο πρωταγωνιστής στην πρωινή ζώνη. Το μαγκαζίνο «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» στον ALPHA έκανε 17,5% στο σύνολο και 15,7% στο δυναμικό κοινό κερδίζοντας την πρωτιά. Η Σίσσυ Χρηστίδου με το «Χαμογέλα και πάλι» του MEGA σημείωσε 13,1% στο σύνολο και 14,1% στους τηλεθεατές 18-54. Η εκπομπή «Weekenders» του ΑΝΤ1 κατέγραψε 8,8% στο σύνολο και 11,8% στο δυναμικό κοινό, προσπαθώντας να βρει ακόμη τα «πατήματά» της στην αρένα της TV.

Οι «Δεκατιανοί» του ΣΚΑΪ κράτησαν συντροφιά στο 14,1% του συνόλου και στο 8,5% του δυναμικού κοινού, ενώ το «Καλημέρα είπαμε;» της ΕΡΤ1 έκανε 6,1% και 5,7% στο δυναμικό κοινό.

Στη βραδινή ζώνη, η νέα σειρά του ALPHA «Διάφανη Αγάπη» κέρδισε το 13,3% του συνόλου και το 15% του δυναμικού κοινού, ενώ το «Ταμπού» του MEGA 14,4% και 11,1% αντίστοιχα. Ο αγώνας μπάσκετ Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός, που μεταδόθηκε από την ΕΡΤ3, έκανε 11,1% στο σύνολο και 12,3% στο δυναμικό κοινό.

Η «Φάρμα» του STAR έκανε 8,8% στο σύνολο και 9,7% στους τηλεθεατές 18-54, ενώ ο τελικός του «Power of love» 8,3% και 7,1% αντίστοιχα.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή