Τηλεθέαση: Σκληρές μάχες… με φόντο τις τηλεοπτικές εξελίξεις της νέας χρονιάς
Το γιορτινό κλίμα μπορεί να έχει πλημμυρίσει τα στούντιο των εκπομπών, όμως στα γραφεία των στελεχών επικρατεί αναβρασμός. Τα ραβασάκια της Nielsen κρίνουν την πορεία προγραμμάτων και το ενδιαφέρον είναι μεγάλο!
Σύμφωνα με τις μετρήσεις για την Κυριακή, στη βραδινή ζώνη, απόλυτος πρωταγωνιστής ήταν το «Voice». Το μουσικό σόου του ΣΚΑΪ κατέγραψε 17% στο σύνολο και 14,2% στο δυναμικό κοινό, κερδίζοντας την πρώτη θέση. Το πρότζεκτ παίρνει παράταση μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου, ενώ -λόγω της επιτυχίας- θα κρατήσει συντροφιά και την παραμονή της Πρωτοχρονιάς με ένα «ρεβεγιόν» γεμάτο εκπλήξεις.
Το φινάλε της σειράς του MEGA, «Famagusta», κατέγραψε 16,9% στο σύνολο και 10,2% στο δυναμικό κοινό. Αντίστοιχα, το τελευταίο επεισόδιο της σειράς «Η Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα», στον ALPHA, έκανε 8,6% στο σύνολο και 10,6% στο δυναμικό κοινό.
Το τηλεπαιχνίδι «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;», στον ΑΝΤ1, κέρδισε το 20% του συνόλου και στο 16,6% του δυναμικού κοινού. Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου είναι από τους νικητές της χρονιάς κι έτσι όλα του τα πρότζεκτ συνεχίζουν απτόητα… το 2025.
Χθες, «Η Φάρμα» αποχαιρέτισε τους τηλεθεατές κάνοντας 9,9% στο σύνολο και 9% στο δυναμικό κοινό. Το ριάλιτι δεν συνεχίζει στην αρένα του STAR δίνοντας τη σκυτάλη στο «MasterChef».
Στη late night ζώνη, η «Αυτοψία» του ALPHA έκανε 6,3% στο σύνολο και 6,4% στο δυναμικό κοινό. Το «After Dark», στο OPEN, έκανε 6% στο σύνολο και 4,5% στους τηλεθεατές 18-54.