Όσα συζητήσαμε και σχολιάσαμε το 2024 στην TV

Μία χρονιά με έντονους καβγάδες, ενδιαφέρουσες μετακινήσεις και ευχάριστες εκπλήξεις, φτάνει στο τέλος της…

Όσα συζητήσαμε και σχολιάσαμε το 2024 στην TV
8'

Το 2024 μάς αποχαιρετά και τηλεοπτικά ήταν μία χρονιά που είχε τα πάντα:
αποχωρήσεις και ευτράπελα, καβγάδες και καραμπόλες, ενδιαφέρουσες προτάσεις
στη μυθοπλασία και το τέλος των ριάλιτι.

Ξεκινώντας από την Eurovision, τον Μάιο, ασχοληθήκαμε όσο ποτέ ξανά με τον
μουσικό διαγωνισμό. Η συμμετοχή της Μαρίνας Σάττι με το τραγούδι «Ζάρι»
επανέφερε το ενδιαφέρον μας για τη διοργάνωση, την ίδια στιγμή που δίχασε τόσο
με τους στίχους όσο και με το βίντεο κλιπ.

Μία αντίδραση, όμως, της τραγουδίστριας ήταν εκείνη που σχολιάστηκε έντονα. Στιγμιότυπο με το χασμουρητό της στη συνέντευξη Τύπου, την ώρα που μιλούσε η εκπρόσωπος του Ισραήλ, έγινε viral. «Γειά σας. Σχετικά με το θέμα που έχει προκύψει. Καταρχάς δεν γνώριζα ότι έχει πάρει τέτοιες διαστάσεις γιατί όλη μέρα ήμασταν στην αρένα για πρόβα και είχα κλειστό το κινητό. Αυτό που θέλω να ξεκαθαρίσω είναι ότι δεν είχα την πρόθεση να προσβάλω κανέναν. Νομίζω όλες αυτές τις ημέρες που
είμαστε εδώ εγώ, αλλά και ολόκληρη η ελληνική αποστολή έχει φέρει μόνο θετική
ενέργεια στην κοινότητα και χαρά όπου και εάν πηγαίναμε. Είμαστε εδώ για τη
μουσική και έχουμε φτάσει στον τελικό μας στόχο, είμαστε στον τελικό. Θα
κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε, θα δώσουμε τα δυνατά μας και σας
ευχαριστούμε πάρα πολύ για όλη την διαδρομή, όλη την στήριξη και την αγάπη
μέχρι τώρα», ξεκαθάρισε η ίδια.

Οι ηχηρές αποχωρήσεις

Τον Ιούλιο του 2024, η Ελένη Μενεγάκη «έσβηνε το λαμπάκι στην καθημερινή
ζώνη». Μετά την είδηση ότι αποχωρεί από το MEGA, αποχαιρέτησε τους
τηλεθεατές με ένα μήνυμα που άναψε φωτιές.

«Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους τηλεθεατές, καλή συνέχεια στους αγωνιστές της καθημερινής ζώνης. Εγώ σβήνω το λαμπάκι μου και δεν θα ξαναμπώ, δούλεψα πάρα πολύ σε αυτό το κάθε μέρα, που είναι δύσκολο και κοπιαστικό, αλλά πολύ αγαπησιάρικο. Και μόνο ένα καθημερινό πρόγραμμα μπορεί να σε φέρει σε επαφή πραγματικά με τους τηλεθεατές, να σε φέρει κοντά, να σπάει την οθόνη, να σπάει το γυαλί και να γίνεσαι ένα και ας μην τους βλέπεις κι ας βλέπουν αυτοί από μακριά, αλλά πάντα δίπλα», δήλωσε η παρουσιάστρια.

Έκτοτε όλοι ασχολούνται με το τηλεοπτικό της μέλλον, την ίδια ώρα που εκείνη έχει επιλέξει να απέχει και να αφιερώνεται στην οικογένειά της.

Το καλοκαίρι του 2024 είχε, όμως, και έντονο μεταγραφικό στίγμα. Η πιο ηχηρή μετακίνηση ήταν εκείνη της Φαίης Σκορδά. Η ξανθιά παρουσιάστρια αποχώρησε από τον ΣΚΑΪ, παίρνοντας την απόφαση να βρεθεί στο MEGA, στην πρωινή ζώνη, με ένα μαγκαζίνο ψυχαγωγικό που την έφερε ξανά στην κορυφή της τηλεθέασης. Η οικοδέσποινα του «Buongiorno» απέδειξε ότι έχει το δικό της φανατικό κοινό, που την ακολούθησε σε αυτό το νέο «ξεκίνημα» και δικαίωσε την επιλογή της στο να επιστρέψει στον σταθμό που ανέβασε στο παρελθόν τις μετοχές της.

Οι τηλεοπτικοί καβγάδες

Σεζόν χωρίς καβγάδες και τηλεοπτικούς «χωρισμούς»… δεν γίνεται! Η σχέση Ανδρέα Μικρούτσικου και Κατερίνας Καινούργιου, αλλά και η αποχώρηση του πρώτου από τη «Super Κατερίνα» απασχόλησε έντονα. Συγκεκριμένα, όλα ξεκίνησαν όταν ο παρουσιαστής έδωσε μια πολύ αυστηρή συνέντευξη στον Κώστα Τσουρό και οδήγησε στα άκρα τη σχέση του με την παρουσιάστρια.

«Τις εμφανίσεις στο πρωινό τις μείωσα γιατί πρώτον το καινούργιο σόου [Tv Queen], που ξεκινάει, μπορεί να με θέλει κάθε μέρα μέσα και δεύτερον είναι ένα είδος τηλεοπτικής αποτοξίνωσης…. Ενιωσα καταπιεσμένα και πολλές φορές ότι δεν υπάρχει ο σεβασμός… Στα λόγια άκουγα τα καλύτερα, στα λόγια δεν έβλεπα τα λόγια που άκουγα. Η Κατερίνα Καινούργιου είναι ο καλύτερος καβαλάρης της αυτοαναφορικότητας. Κάνει κακό αν όλα τα καλύπτει η αυτοαναφορικότητα. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχεις άποψη, δεν μπορείς να επεξεργαστείς κάτι και όλα πρέπει να είναι εμπειρία. Δηλαδή δεν μπορώ να σου πω αυτά που θέλω, οπότε λέω ένα παράδειγμα από τη ζωή μου. Επίσης, συνεχώς κοιτάζει το κινητό της και συνεχώς εκνευρίζεται με αυτά που μπορεί να γράφουν είτε πληκτρολόγια βρόμικα είτε πληκτρολόγια έξυπνα», είπε.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η Κατερίνα Καινούργιου δεν άφησε ασχολίαστα τα παραπάνω λέγοντας στον αέρα της εκπομπής της: «Δεν βλέπετε τον Ανδρέα μαζί μας σήμερα. Θέλω να εξηγήσω κάποια πράγματα. Ξέδωσε μια συνέντευξη και η αλήθεια είναι ότι πρώτη φορά μετά έβαλα τα κλάματα, έχουν πει για μένα τόσα, μπορεί να έχω στεναχωρηθεί, να έχω απογοητευτεί, αλλά να πάρω την οικογένειά μου και όλο το Σάββατο να κλειστώ στο σπίτι μου και να κλαίω, πρώτη φορά. Με πήραν οι γονείς μου μετά από αυτή τη συνέντευξη και μου είπαν: Γιατί γίνεται αυτό συνέχεια; Γιατί συνέχεια σε αποδομεί; Ειλικρινά είμαι σε σοκ διότι δεν πίστευα, όταν έβλεπα αυτή τη συνέντευξη, ότι ο Ανδρέας θα μπορούσε να με αποδομήσει και να μιλάει έτσι για μένα από δω και από κει».

«Ολοι έχουμε κάνει λάθη, αλλά το να βγαίνει στα άλλα κανάλια και κάθε μέρα να με αποδομεί… Πείτε μου, αν έχω κάνει κάτι λάθος, ρε παιδιά; Επειδή είπε ότι εκείνος επέλεξε να μειώσει τις εμφανίσεις του, δεν είναι ακριβώς έτσι, καμία σχέση. Ο Θέμης με τον Νίκο Κοκλώνη επέλεξαν να τις μειώσουν εξαιτίας της εμπλοκής του με το νέο πρότζεκτ, αυτή είναι η αλήθεια. Σήμερα δεν επέλεξα εγώ να μην είναι εδώ, το επέλεξαν οι συνεργάτες μου για να με προστατέψουν για να μη βγαίνει αυτή η τοξικότητα και αυτές οι επιθέσεις και για την ψυχική μας υγεία», κατέληξε η Κατερίνα Καινούργιου.

Ένα ακόμη «διαζύγιο» που έφερε ντόμινο δηλώσεων και έντονο σχολιασμό από τις πρωινές εκπομπές ήταν αυτό της Έλενας Χριστοπούλου και της Ηλιάνας Παπαγεωργίου. Παρόλο που ως ένα σημείο οι δυο γυναίκες κρατούσαν χαμηλούς τόνους στο επαγγελματικό τους διαζύγιο, το καλοκαίρι έγινε γνωστό πως η Ηλιάνα Παπαγεωργίου δεν ανήκει πια στο πρακτορείο της μάνατζερ. Η ψυχρότητα μεταξύ τους σφραγίστηκε από τη συνέντευξη της Ηλιάνας Παπαγεωργίου στον Γρηγόρη Αρναούτογλου, όπου αποκάλυψε: «Νομίζω ότι είναι μια ματαίωση. Υπάρχει λήξη της συνεργασίας, γιατί πάνω στην πορεία της δουλειάς άλλαξαν κάποιοι εξειδικευμένοι συνεργάτες μου, οι οποίοι μου ζήτησαν κάποιες πληροφορίες που αγνοούσα και, προφανώς, τις έψαξα εκεί που θα μπορώ να τις βρω αλλά δεν κατάφερα, δυστυχώς, να πάρω την πληροφορία. Έκανα κάθε δυνατή προσπάθεια και επειδή οδηγήθηκε στο κενό, αναγκάστηκα να λήξω τη συνεργασία. Μπορώ να πω ότι υπήρχε για πάρα πολύ καιρό μια αχτίδα ότι μπορεί να έγινε κάποιο λάθος. Έκανα κάθε προσπάθεια». Από την πλευρά της, η Ελενα Χριστοπούλου είχε απαντήσει λίγες μέρες αργότερα στο «Χαμογέλα και πάλι»: «Δεν θα κάνω τηλεδιάλογο και δεν θα υπεισέλθω σε πράγματα που δεν είναι της παρούσης. Κάνω αυτή τη δουλειά 25 χρόνια και δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου για τη δουλειά μου. Ο δρόμος είναι καθαρός και φωτεινός».

Τα «διαμάντια» της μυθοπλασίας

Το 2024 χάρισε ωραίες στιγμές στους τηλεθεατές στο κομμάτι της μυθοπλασίας. Η σειρά εποχής «Ψυχοκόρες» του ΑΝΤ1, οι «Μαύροι Πίνακες» του STAR, το φετινό «Grand Hotel» στο κανάλι του Αμαρουσίου, σύστησαν ηθοποιούς γεμάτους ταλέντο, καθήλωσαν με την πλοκή τους και απέδειξαν ότι το επίπεδο πλέον έχει εκτοξευτεί. Η ελληνική μυθοπλασία έχει να υπερηφανεύεται για το ανθρώπινο δυναμικό της, τις παραγωγές της, το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα. Και ναι… τα ποσοστά τηλεθέασης σίγουρα θα μπορούσαν να είναι υψηλότερα, όμως τα νούμερα δεν κρίνουν πάντα το αποτέλεσμα.

Το τέλος των ριάλιτι σόου και η εξαίρεση του «MasterChef»

Η χρονιά, που αποχαιρετάμε, έδωσε το τελειωτικό χτύπημα στα ριάλιτι. Τα σκληροπυρηνικά φορμάτ εγκλεισμού και επιβίωσης έδειξαν σημάδια κόπωσης, με το «Survivor» να χάνει την αίγλη του και να σημειώνει ρεκόρ αρνητικής τηλεθέασης. Μοναδική εξαίρεση το «MasterChef» στο STAR, που την περσινή σεζόν κατάφερε να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον και ετοιμάζεται να επιστρέφει στις αρχές του 2025 με πολλές εκπλήξεις.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή