Eurovision: Τι τηλεθέαση έκανε ο εθνικός τελικός απέναντι σε MasterChef και Άγιο Έρωτα

Ο εθνικός τελικός της Eurovision φαίνεται ότι τράβηξε το ενδιαφέρον του κοινού

Eurovision: Τι τηλεθέαση έκανε ο εθνικός τελικός απέναντι σε MasterChef και Άγιο Έρωτα
1'

Το βράδυ της Πέμπτης, ο εθνικός τελικός της Eurovision μεταδόθηκε από την ΕΡΤ με το τραγούδι «Αστερομάτα», με ερμηνεύτρια την Klavdia, να παίρνει το εισιτήριο για τον 69ο διαγωνισμό τραγουδιού στη Βασιλεία.

Το κομμάτι, με ελληνικό χρώμα, σε σύνθεση των Arcade και της Klavdia και στίχους των Arcade, κατέκτησε την πρώτη θέση, συγκεντρώνοντας συνολικά 44 βαθμούς, και κέρδισε το θερμό χειροκρότημα του κοινού και το πολυπόθητο εισιτήριο για να διαγωνιστεί στον Β’ ημιτελικό, στις 15 Μαΐου.

«Υπόσχομαι να σας κάνω υπερήφανους. Νιώθω τεράστια ευγνωμοσύνη. Ευχαριστώ όλο τον κόσμο για τη στήριξη», δήλωσε συγκινημένη η Klavdia αμέσως μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.

Οι τηλεθεατές φαίνεται ότι συντονίστηκαν να παρακολουθήσουν τη βραδιά, χαρίζοντας στην ΕΡΤ1 18,5% στο σύνολο και 21,6% στο δυναμικό κοινό. Την ίδια ώρα το ματς Ολυμπιακός-Καραμπάγκ, που μεταδόθηκε από τον ΑΝΤ1, κατέγραψε 18% και 13,7% αντίστοιχα.

Ο «Άγιος Έρωτας», στον ALPHA, έκανε 16,5% στο σύνολο και 13,3% στους τηλεθεατές 18-54 μένοντας με το κεφάλι ψηλά απέναντι στον ανταγωνισμό. Η σειρά του MEGA, «Η Γη της ελιάς», κράτησε συντροφιά στο 13,9% του συνόλου και στο 10,5% του δυναμικού κοινού. Όσον αφορά στο «MasterChef» του STAR, το ριάλιτι μαγειρικής έκανες 10% και 12,9%.





Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή