NY Times: Χάθηκε η αξιοπιστία στις ελληνικές εφημερίδες και κανάλια
Με δημοσίευμά της η εφημερίδα New York Times αναφέρεται στην αξιοπιστία των ελληνικών ΜΜΕ , στην πτώση κυκλοφορίας των εφημερίδων, αλλά και στις επαναλήψεις των καναλιών, δίνοντας έμφαση στα εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης.
Υποστηρίζει μάλιστα πως οι εφημερίδες είναι περισσότερο διαπλεκόμενες, ενώ αναφορά γίνεται και στα κανάλια που η οικονομική κρίση τα έχει οδηγήσει σε επαναλήψεις προγραμμάτων.
«Καθώς η δυσαρέσκεια προς την κυβέρνηση μεγαλώνει και τα κανάλια τα οποία ''πνίγονται'' οικονομικά μεταδίδουν επαναλήψεις αντί για αυθεντικά προγράμματα, οι εναλλακτικές ιστοσελίδες μπορεί να αποκτήσουν ακόμη μεγαλύτερο κοινό».
«Δημοσκοπήσεις, πριν την οικονομική κρίση, έδειχναν πως οι Έλληνες δεν είχαν εμπιστοσύνη στα μεγάλα μέσα επικοινωνίας, σχεδόν τόσο όσο και στους πολιτικούς, θεωρώντας πως και οι δύο εμπλέκονται σε ένα είδος «συντροφικού»' καπιταλισμού ο οποίος βοήθησε στο να οδηγηθεί η χώρα στη χρεοκοπία».
«Τώρα, μετά από 4 χρόνια μέσα στην κρίση, οι Έλληνες είναι ακόμη πιο σκεπτικοί όσον αφορά τα μεγάλα ΜΜΕ και ακόμη πιο «πεινασμένοι» για πληροφόρηση από άλλες πηγές, ειδικά εάν διαφοροποιούνται από την γραμμή της κυβέρνησης πως η Ελλάδα δεν έχει άλλη εναλλακτική λύση από τις πολιτικές λιτότητες που απαιτούν οι ξένοι δανειστές της», γράφουν οι NewYorkTimes.
«Την ίδια στιγμή, η οικονομική κρίση έχει τροφοδοτήσει πολλές θεωρίες για την αυθεντική πηγή της μιζέριας της Ελλάδας, με αποτέλεσμα μερικές φορές να πνίγονται αξιόπιστες πληροφορίες μέσα σε μια κακοφωνία συνωμοσιών. Αλλά τα εναλλακτικά ΜΜΕ έχουν προσπαθήσει να γεφυρώσουν αυτό το κοινό επιδιώκοντας την «δημοσιογραφία των πολιτών»' και προσπαθώντας να επικεντρωθούν σε θέματα τα οποία παραμένουν «ταμπού» για τα συστημικά ΜΜΕ», γράφει η αμερικανική εφημερίδα.
Το δημοσίευμα των NewYorkTimes, το οποίο αναφέρεται εκτενώς σε αρκετές εναλλακτικές πηγές ενημέρωσης που έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, κλείνει επισημαίνοντας:
«Καθώς η δυσαρέσκεια προς την κυβέρνηση μεγαλώνει και τα κανάλια τα οποία ''πνίγονται'' οικονομικά μεταδίδουν επαναλήψεις αντί για αυθεντικά προγράμματα, οι εναλλακτικές ιστοσελίδες μπορεί να αποκτήσουν ακόμη μεγαλύτερο κοινό».