Συνέδριο με θέμα: «Το μέλλον της τηλεοπτικής διαφήμισης»
Παρά τις προβλέψεις περί παρακμής και «αποκαθήλωσης» της τηλεόρασης από τον θρόνο του βασιλιά των ΜΜΕ, τόσο η παραγωγή όσο και η κατανάλωση περιεχομένου βρίσκονται διεθνώς σε άνθιση.
Παράλληλα, η ραγδαία αύξηση χρήσης video στα ψηφιακά Μέσα και τα διαφημιστικά κονδύλια που ακολουθούν, δημιουργούν μοναδικές ευκαιρίες τόσο για τα «παραδοσιακά» τηλεοπτικά κανάλια όσο και για πληθώρα νέων «digital only» παικτών.
Με θέμα "TV & Video Conference: Το μέλλον της τηλεοπτικής διαφήμισης" διοργανώνεται συνέδριο στην Αθήνα στις 29 Νοεμβρίου, από την BussiasCommunication.
Τα κύρια ζητήματα που θα εξετάσει το TV & Video Conference, είναι:
Η καινοτομία στην τηλεοπτική διαφήμιση, καθώς το κλασικό «σποτ» πλαισιώνεται πλέον από σειρά νέων υπηρεσιών όπως branded content, product placement αλλά και cross-platform συμφωνίες που περιλαμβάνουν εκτενή χρήση webTV, mobile marketing και social media.
Το ιδιαίτερα ρευστό «ψηφιακό» περιβάλλον όπου κανάλια, νέοι παίκτες αλλά και διεθνείς κολοσσοί ανταγωνίζονται για μερίδιο δαπάνης πάνω σε νέα δεδομένα δημιουργικότητας, κάλυψης και τιμολογιακής πολιτικής.
Τα κρίσιμα επιμέρους θέματα του multiscreen broadcasting / distribution όπως, ενδεικτικά, οι μετρήσεις, οι απαραίτητες δεξιότητες και η τεχνολογική υποδομή.