Τι νούμερα τηλεθέασης έκανε η εκπομπή «Φως στο Τούνελ»
Η εκπομπή της Αγγελικής Νικολούλη «Φως στο Τούνελ» είναι ίσως εξαίρεση στις τηλεοπτικές προτιμήσεις του κοινού, που σύμφωνα με την AGBNielsen, το ζάπινγκ σταματάει σε συγκεκριμένα κανάλια από την «δύναμη» της συνήθειας.
Το «Φως στο τούνελ» ακολουθείται από τους τηλεθεατές σε όποιο κανάλι κι αν μετακομίζει.
Ετσι βλέπουμε πως η εκπομπή της Νικολούλη την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου απέσπασε το 22% της συνολικής τηλεθέασης. Το μεγαλύτερο μάλιστα κοινό της, αν και η εκπομπή είναι αργά το βράδυ, είναι άτομα ηλικίας 65 και άνω (26,6%) αλλά και γυναίκες ηλικίας 25-44 (23,4%).
Όπως κι αν έχει η μεταγραφή της εκπομπής στο κανάλι του Alpha, ήταν «αλφα» επιλογή.