H online διαφήμιση στο 9μηνο άγγιξε τα 50,4 εκατ. ευρώ
Μικρή αύξηση της τάξεως του 4% παρουσίασε η διαφημιστική δαπάνη (online display) στο ελληνικό διαδίκτυο κατά το γ' τρίμηνο του 2013 (Ιούλιος - Σεπτέμβριος) με αποτέλεσμα να διαμορφωθεί στα 17,2 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε το IAB Hellas.
![H online διαφήμιση στο 9μηνο άγγιξε τα 50,4 εκατ. ευρώ](https://img.bbmd.gr/img/1260/max/82/2013/11/27/297881f86d5bd25ae30980676cfa7fec.jpg?t=VwhxbTMFGdXH9SbIE3hipA)
Σε επίπεδο 9μήνου, η online display διαφημιστική δαπάνη έφθασε στα 50,4 εκατ. ευρώ, κινούμενη περίπου στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2012.
Αύξηση 36% παρουσιάζει ο κλάδος των πωλήσεων λιανικής σε επίπεδο εννεαμήνου, σε σχέση με την πτώση 10% της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Επίσης, ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών πέρασε το γ' τρίμηνο στην πρώτη θέση της διαφημιστικής απορρόφησης, διατηρώντας μερίδιο περίπου 22% της συνολικής δαπάνης.
Trending
![Δεν πτοήθηκε ο Λευτέρης Αυγενάκης: Μετά το αεροδρόμιο, «πούλησε» τσαμπουκά και σε δημοσιογράφο](https://img.bbmd.gr/img/500/max/90/2024/07/03/0e5d1985-crysla-georgakopoyloy-avgenakis.jpg?t=NncWF7d2-yCuyHwCcjb2Jg)
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή