H online διαφήμιση στο 9μηνο άγγιξε τα 50,4 εκατ. ευρώ
Μικρή αύξηση της τάξεως του 4% παρουσίασε η διαφημιστική δαπάνη (online display) στο ελληνικό διαδίκτυο κατά το γ' τρίμηνο του 2013 (Ιούλιος - Σεπτέμβριος) με αποτέλεσμα να διαμορφωθεί στα 17,2 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε το IAB Hellas.
Σε επίπεδο 9μήνου, η online display διαφημιστική δαπάνη έφθασε στα 50,4 εκατ. ευρώ, κινούμενη περίπου στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2012.
Αύξηση 36% παρουσιάζει ο κλάδος των πωλήσεων λιανικής σε επίπεδο εννεαμήνου, σε σχέση με την πτώση 10% της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Επίσης, ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών πέρασε το γ' τρίμηνο στην πρώτη θέση της διαφημιστικής απορρόφησης, διατηρώντας μερίδιο περίπου 22% της συνολικής δαπάνης.