Ξεπεσμός Made in... Eurovision
Για μια ακόμη φορά ο διαγωνισμός τραγουδιού γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης και επιβολής διαφορετικών τάσεων που προκαλούν πληθώρα αντιδράσεων
Μόνο ως... αποκρουστικό μπορεί να χαρακτηριστεί, αλλά και να αντιμετωπιστεί το θέαμα που παρουσιάστηκε στον τελικό της Eurovision από τη γυναικεία φιγούρα με... μούσι του Thomas Newrith, ο οποίος έχει πλέον μετονομαστεί σε... Cochita Wurst.
Κατά το παρελθόν υπήρξαν και άλλα περιστατικά εμφάνισης ομοφυλόφιλων ή τρανσέξουαλ τραγουδιστών επί σκηνής, όμως η εικόνας μιας γυναίκας με γενιάδα και το γεγονός ότι επέλεξε να περάσει το κατά τη γνώμη της μήνυμα της ισότητας με αυτό τον τρόπο, έχει προκαλέσει ήδη σοβαρές αντιδράσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Ένα σόου που φημίζεται για την ελαφρότητα με την οποία αντιμετωπίζονται οι βασικές αξίες της κοινωνίας μας, φαίνεται ότι αποτελεί πεδίο επικοινωνιακής εκμετάλλευσης, χειρίστου είδους, προκειμένου να περαστούν μηνύματα μιας ηθικής κατάπτωσης που δείχνει να μην έχει τελειωμό.
Για τον Thomas ή την... Cochita, όλα αυτά αποτελούν παρελθόν και φάνηκε ξεκάθαρα με αυτό τον τρόπο που επέλεξε να προκαλέσει το... ενδιαφέρον και την όποια ευαισθητοποίηση γύρω από το πρόβλημά του.
Όλο αυτό το φτηνό σόου που μέσω των τηλεοράσεων πέρασε σε εκατομμύρια σπίτια, ήρθε να προστεθεί σε εκείνα που προηγήθηκαν και να προετοιμάσει το έδαφος για τα επόμενα.
Βλέπετε είναι αυτός ο μαγικός κόσμος της... show biz που έχει ισοπεδώσει τις ηθικές αξίες και μέσω του οποίου βρίσκει ουκ ολίγες ευκαιρίες κάθε... Cochita να υπερασπίζεται το δικαίωμα στην ελευθερία των επιλογών της (που είναι αναφαίρετο), επιβάλλοντας αυτές στους υπόλοιπους.
Μια αποκρουστικά τραγική φιγούρα, ένα κυριολεκτικά ξεπεσμένο σόου, που προκάλεσε την αγανάκτηση εκατομμυρίων τηλεθεατών σε όλη την Ευρώπη.