2 χρυσά βραβεία για τη UM Greece στα Digital Media Awards 2014

Δύο χρυσά βραβεία απέσπασε η UM στο πλαίσιο της διοργάνωσης των «DIGITAL MEDIA AWARDS 2014», τα οποία πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη 19 Ιουνίου στο Gazarte.
1'

Τα DIGITAL MEDIA AWARDS πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα για πρώτη χρονιά, με στόχο την επιβράβευση της δημιουργικότητας και της αποτελεσματικότητας των digital media campaigns, που επιτυγχάνουν να αναδείξουν με ιδιαίτερο τρόπο, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των brands που υπηρετούν.

Οι καμπάνιες που έφτασαν τη UM στην κορυφή του βάθρου ήταν η «Η Μεγάλη Επιστροφή» για τον πελάτη Carrefour Μαρινόπουλος η οποία κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία Creative Use of Media / Innovative Formats και η «Discover Deree Day» για τον πελάτη The American College of Greece (Deree College) που διακρίθηκε στην κατηγορία Best Effectiveness Campaign.

Η κατάκτηση των βραβείων από τη UM αποτελεί μια ακόμη επιβεβαίωση της φιλοσοφίας της «Curious Thinking», αλλά και ισχυρή απόδειξη της συνεχούς επένδυσης της στα Digital Media.