2014: Αύξηση εσόδων από διαφήμιση σε όλα τα Μέσα πλην του Τύπου

Με αύξηση 7,76% έκλεισε το 2014 σε ό,τι αφορά τα έσοδα των ΜΜΕ από διαφήμιση.
1'

Τη μερίδα του λέοντος κλασικά έλαβε η τηλεόραση απορροφώντας το ήμισυ σχεδόν της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης (50,39%) αρκετά πιο πάνω σε σχέση με το 2013 (48,13%).

Ο Τύπος φαίνεται να είναι ο μεγάλος χαμένος στη μάχη των διαφημιστικών εσόδων, αφού το 2014 εισέρρευσε σε αυτόν το 18.98% της συνολικής δαπάνης, αρκετά μειωμένα σε σχέση με το 2013 (21,80%).

Το ραδιόφωνο φαίνεται να ανανήπτει από άποψη εσόδων αφού παρουσιάζει αύξηση διαφημιστικών εισροών 34,84% σε σχέση με το 2013.

Τα περιοδικά κινήθηκαν πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα με αυτά του 2013, παρουσιάζοντας μικρή αύξηση της τάξης του 4,24%.

Σχετικές ειδήσεις