Σε ανοδική πορεία η διαφήμιση στο internet
Παρότι τα στοιχεία έτους δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί, φαίνεται πως η εμπιστοσύνη της διαφημιστικής αγοράς στο διαδίκτυο αποτυπώνεται και στα έσοδα του Μέσου από διαφήμιση.
Το 3ο τρίμηνο του 2014 η δαπάνη έφθασε τα 17 εκατομμύρια ευρώ, κλείνοντας έτσι το 9μηνο με άνοδο 2,6%. Το πρώτο εξάμηνο του 2014 η άνοδος ήταν 4% (€34,6εκ. έναντι €33,2εκ. του 2013).
Η άνοδος τροφοδοτήθηκε από αξιοσημείωτη αύξηση επενδύσεων κατά 4% κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, αγγίζοντας τα €22εκ. και σταθερή εικόνα για το τρίτο, που ξεπέρασε τα €17εκ. Στο δεύτερο τρίμηνο οι επενδύσεις προέρχονται κυρίως από τον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων και των προϊόντων προσωπικής φροντίδας. Xρηματοοικονομικές υπηρεσίες, λιανεμπόριο και ψυχαγωγία επίσης κινήθηκαν ανοδικά σε αντίθεση με τις τηλεπικοινωνίες.
Το τρίτο τρίμηνο πρώτες σε δαπάνη στο διαδίκτυο ήταν οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, με δεύτερη κατηγορία τις τηλεπικοινωνίες, τα καταναλωτικά προϊόντα και το λιανεμπόριο που πλέον αποτελεί σταθερά τέταρτη κατηγορία στη δαπάνη.
Η δαπάνη σε video διαφήμιση (μη συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών όπως YouTube) απέσπασε ενα 2,5-3% της συνολικής δαπάνης.